metafrasi banner

Μεταφράσεις και πτυχιακές, από ειδικούς, με απόλυτη εχεμύθεια

Zazula

Administrator
Staff member
Έλα το αφεντικό τρελάθηκε! https://www.facebook.com/groups/157141457703145/
Όλες οι φοιτητικές ΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ -30%.

Έμπειρη ομάδα Διδακτορικών φοιτητών και καθηγητών προσφέρουν βοήθεια στην συγγραφή εργασιών και πτυχιακών. Οι υπηρεσίες μας απευθύνονται τόσο σε φοιτητές Ελληνικών Πανεπιστημίων και ΤΕΙ όσο και Βρετανικών για Προπτυχιακές και Μεταπτυχιακές Σπουδές.

Έχουμε κρατήσει χαμηλά τις τιμές μας λόγο κρίσης, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν επηρεάζει την ποιότητα της δουλειάς μας.
.
Η προσφορά "συνδρομής στη συγγραφή" συνεχίζεται: http://www.facebook.com/DeskNET
Βέβαια στην cover photo τους έχουν εξόφθαλμο ορθογραφικό λάθος... :devil:
 

bernardina

Moderator
Η ομάδα μας μεγαλώνει ακόμη περισσότερο! Αναζητάμε νέους συνεργάτες για να εκπονήσουν εργασίες και πτυχιακές, λόγο του μεγάλου όγκου εργασιών. Όποιος ενδιαφέρετε, παρακαλώ ας στείλει μήνυμα
 
Άνεργη ούσα κάτι χρόνια πριν, κυνηγούσα τις μικρές αγγελίες. Η μικρή αγγελία μιλούσε για βοήθεια φοιτητών και το έκανε να φαίνεται σαν ιδιαίτερο. Για να μην πολυλογώ, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η δουλειά θα ήταν να γράφω τις εργασίες τους. Φυσικά ως πτωχή πλην τίμια κορασίς ούτε που το σκέφτηκα. Αλλά η μανδάμ στο τηλέφωνο ανάσα δεν έπαιρνε να πω το όχι να ξεμπερδεύουμε.
Τέλος πάντων, μέσα στα άλλα εξωφρενικά, μου λέει στο τέλος ότι, αν χρειαστεί, θα είμαι υποχρεωμένη να κάνω την εργασία από οποιοδήποτε τομέα. Αντί του "όχι" μου βγήκε αυθόρμητα ένα "μα εγώ φιλόλογος είμαι, τι ξέρω από βιολογία παν/μίου;". Η απάντηση απλή: Θα μου δώσει ο φοιτητής την απαραίτητη βιβλιογραφία, κι εγώ δεν θα έχω τίποτ' άλλο να κάνω παρά να διαβάσω τα βιβλία και να γράψω την εργασία. Σε χρόνο ντε τε κιόλας. Ειδικοί my ass.
 
Ειρήνη, τα έχεις μπερδέψει. Έτσι γίνεται η σωστή επιστήμη. Διαβάζεις πέντε βιβλία και γίνεσαι ειδικός. Μετά μπορείς να πηγαίνεις και σε συνέδρια/συμπόσια/ημερίδες.:)
 

SBE

¥
Ειρήνη, τα έχεις μπερδέψει. Έτσι γίνεται η σωστή επιστήμη. Διαβάζεις πέντε βιβλία και γίνεσαι ειδικός. Μετά μπορείς να πηγαίνεις και σε συνέδρια/συμπόσια/ημερίδες.:)

Κορόιδευέ το, Έλλη, αλλά είναι αλήθεια ότι άμα έχεις εξοικειωθεί, μπορείς να γράψεις μια εργασία με ό,τι βιβλιογραφία σου δίνουν.
Κι αν θες και παραδείγματα, η μικρή αδερφή κάτι φίλων μου, που είχε έρθει Λονδίνο για μεταπτυχιακά σε κάτι καλλιτεχνικό, καμιά σχέση με τα δικά μου, είχε πελαγώσει στην πρώτη της εργασία και επειδή είχε πάθει νευρική κρίση και μας καθυστερούσε την έξοδο, πήρα το βιβλίο, διάβασα το κεφάλαιο στα πεταχτά και με βάση αυτά που είχε εκεί κι αυτά που ήξερα μέσες- άκρες για το θέμα της υπαγόρευσα την εργασία σε μισή ώρα. Πήρε Β+. Φαντάσου να την μελετούσα κιόλας την εργασία (και φαντάσου για τι σοβαρά πανεπιστήμια μιλάμε). Και μια άλλη φορά έκανα μια εργασία κοινωνιολογικού περιεχομένου, την οποία μετά έγραψα μόνη μου, συμβουλευόμενη για το ύφος και το λεξιλόγιο σχετικά πέιπερ, και την έστειλα σε μια γνωστή μου που έκανε κοινωνιολογία να τη διαβάσει για λάθη πριν την υποβάλω για peer-review και το σχόλιό της ήταν ότι αν δεν ήξερε ότι την έγραψα εγώ θα νόμιζε ότι την έγραψε κανένας συνάδερφός της, γιατί είχε και το ύφος και το λεξιλόγιο (και τη δόση ανοησίας, προσθέτω εγώ).
Επομένως αυτό που ζητάνε αυτοί δεν είναι να είσαι βαθύς γνώστης του αντικειμένου αλλά να μπορείς να γράψεις καλά. Να ξέρεις δηλαδή τι κάνει μια εργασία καλή εργασία. Όλα τα άλλα τα βρίσκεις.

ΥΓ Και όχι, δεν λέω ότι έχω καμιά ιδιαίτερη ικανότητα, λέω ότι επειδή έχω φάει πολλά χρόνια στην εκπαίδευση έχω συνηθίσει να γράφω εργασίες.
ΥΓ2 Δεν ενδιαφέρομαι να κάνω τις εργασίες κανενός, γιατί όπως μπορώ εγώ να κάνω μια εργασία μπορούν και τα άλλα τεμπελόσκυλα, να στρωθούν να μάθουν.
ΥΓ3 Στα πανεπιστήμια δεν σου ζητάνε άμα είσαι απλός φοιτητής να σπρώξεις την επιστήμη δυο βήματα μπροστά, τις πιο πολλές φορές (99% και άνω) σου ζητάνε να διαβάσεις πέντε πράματα και να κάνεις μια σούμα. Πολλές φορές σου τα δίνουν κιόλας, άλλες πρέπει να τα βρεις μόνος σου.
 

nickel

Administrator
Staff member
Εκτός από τη χιουμοριστική παρένθεση του #45, τρεις άνθρωποι λέτε τρία διαφορετικά πράγματα. Η Irini βάζει και την παράμετρο του χρόνου. Ο Helle υπερβάλλει λέγοντας «Μετά μπορείς να πηγαίνεις και σε συνέδρια/συμπόσια/ημερίδες». Η SBE περιγράφει κάτι που λίγοι μπορούν να κάνουν. Και μπορούν να το κάνουν με εργασίες στα πρώτα στάδια μιας ειδικότητας, όχι όταν η εργασία προϋποθέτει γνώσεις έξω από τη βιβλιογραφία.
 

SBE

¥
Οι εργασίες με γνώσεις που δεν βρίσκονται στη βιβλιογραφία στηρίζονται σε πειράματα, μελέτες, έρευνα κλπ που είναι πολλή δουλειά και υπό ΚΣ δεν στην κάνει αυτή τη δουλειά άλλος (κι όσοι υπόσχονται τέτοια δεν ξέρω πως τα πραγματοποιούν, ίσως είναι αυτό που λέει η Ειρήνη- δεν είναι "ειδικοί").

Από την άλλη, μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα ικανοποιούνται οι φοιτητές που βρίσκονται στην ανάγκη να ζητήσουν βοήθεια. Η μικρή αδερφή που πήρε το Β+ έμεινε πολύ ευχαριστημένη, εγώ ίσως δεν θα ήμουνα ευχαριστημένη. Ίσως γιατί είναι καλύτερος ένας βαθμός, ό,τι να'ναι, από το μηδέν.

ΥΓ Νίκελ, δε νομίζω ότι είναι και τόσο σπάνιο χάρισμα αυτό που περιγράφω.
 
Σε σοβαρές επιστήμες και πανεπιστήμια, αυτό που ζητάνε συνήθως οι εργασίες δεν είναι σούμα της βιβλιογραφίας αλλά ένα από τα ακόλουθα:

1. υποθετικά case studies, που συνοδεύονται από υπολογισμούς
2. κριτική
3. literature review

Και τα τρία απαιτούν να έχεις ήδη πάρει κάποιες γνώσεις, εκτός κι αν μιλάμε για εργασία α΄ εξαμήνου. Αν δεν μπορείς να αξιοποιήσεις γνώσεις ή μεθόδους που διδάχθηκες, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις εργασία που να έχει βάση. Πρώτα απ' όλα δεν θα ξέρεις να αξιολογήσεις τι είναι σημαντικό από την βιβλιογραφία, τι είναι ύπουλα αμφισβητήσιμο, τι είναι καθιερωμένη πρακτική και γνώση και τι όχι καθώς και τι ακριβώς ζητάει η εργασία. Εκτός κι αν έχεις τον άπειρο χρόνο να διδαχθείς τις βασικές αρχές της επιστήμης και να τις αφομοιώσεις.

Υπενθυμίζω ότι μιλάμε για σοβαρά πανεπιστήμια και σχολές, αλλιώς συμφωνώ, μπορείς να γράψεις σαχλαμπούχλες και να την βγάλεις καθαρή.
 

daeman

Administrator
Staff member
Κορόιδευέ το, Έλλη, αλλά είναι αλήθεια ότι άμα έχεις εξοικειωθεί, μπορείς να γράψεις μια εργασία με ό,τι βιβλιογραφία σου δίνουν.
...
Επομένως αυτό που ζητάνε αυτοί δεν είναι να είσαι βαθύς γνώστης του αντικειμένου αλλά να μπορείς να γράψεις καλά. Να ξέρεις δηλαδή τι κάνει μια εργασία καλή εργασία. Όλα τα άλλα τα βρίσκεις.
...
Εκτός από τη χιουμοριστική παρένθεση του #45, τρεις άνθρωποι λέτε τρία διαφορετικά πράγματα. Η Irini βάζει και την παράμετρο του χρόνου. Ο Helle υπερβάλλει λέγοντας «Μετά μπορείς να πηγαίνεις και σε συνέδρια/συμπόσια/ημερίδες». Η SBE περιγράφει κάτι που λίγοι μπορούν να κάνουν. Και μπορούν να το κάνουν με εργασίες στα πρώτα στάδια μιας ειδικότητας, όχι όταν η εργασία προϋποθέτει γνώσεις έξω από τη βιβλιογραφία.

Εγώ πάντως, μετά τις αστεριξολογικές σπουδές μου - αντικείμενο του οποίου είμαι βαθύς γνώστης (ντιπ, καταντίπ) - ειδικεύτηκα στην κρανιοχειρουργική (το magnum opus μου στις Homunculus Sciences, που αποτέλεσε το κύριο θέμα σχετικού πληνεδρίου, είχε τίτλο Traumatic brain injuries in illustrated literature: experience from a series of over 700 head injuries in the Asterix comic books) και τώρα σκέφτομαι να ξεκινήσω τη μουσικολογική νευροψυχιατρική. Βρήκα και τον τίτλο της διπλωματικής μου, την οποία έχω κληθεί ήδη να παρουσιάσω σε ειδικά οργανωμένη νυχτερίδα: The effects of cacophony in human interaction during Gaulish symposiums: the deafinitive study. :p

Γιατί, η Νατάσα καλύτερη είναι;
 

SBE

¥
Έλλη, οι πιο πολλές εργασίες είναι της μιας εβδομάδας- σου δίνει το θέμα τώρα και σου λέει φέρτο σε μια βδομάδα. Πόσο απαιτητικές να είναι;
Επιπλέον ίσως ξεχνάς ότι η ικανότητα να κάνεις βιβλιογραφική ή άλλη έρευνα και να γράφεις κριτικές εκθέσεις και να κάνεις προτάσεις και να βγάζεις συμπεράσματα είναι απαίτηση σε πολλά επαγγέλματα. Ίσως όχι στον κλάδο σου και στον κλάδο μου.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Από την άλλη, μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα ικανοποιούνται οι φοιτητές που βρίσκονται στην ανάγκη να ζητήσουν βοήθεια. Η μικρή αδερφή που πήρε το Β+ έμεινε πολύ ευχαριστημένη, εγώ ίσως δεν θα ήμουνα ευχαριστημένη. Ίσως γιατί είναι καλύτερος ένας βαθμός, ό,τι να'ναι, από το μηδέν.
Ακριβώς αυτό λέει κι η δική μου εμπειρία: http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?10282-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CF%87%CE%B5%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1&p=174229&viewfull=1#post174229
 

Earion

Moderator
Staff member
Υπέροχος! Με αφήνει άναυδο η ανεμελιά του, :eek:mg: και επιπλέον έχει και την προπέτεια να δικαιολογεί την πράξη του! :angry:
Επειδή προβάλλει δικαιολογίες περί προσφοράς ευκαιριών σε ανέργους, ας του πει κάποιος ότι αυτός ο ίδιος είναι το πρόβλημα του οποίου διαφημίζει τη λύση.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Να μεταφέρω όμως και μια απάντηση που βρίσκω πολύ σωστή:

Εγώ συμφωνώ [...] Γι' αυτό ακριβώς και οι τάξεις μου 100% είναι No Homework και 100% ο βαθμός τους εξαρτάται από εξετάσεις στην τάξη... Για να ξέρω ποιός γράφει τι... και να μην έχουν εργασία "εταιρείες"/άτομα που ο σκοπός τους είναι η παραγωγή "πτυχιούχων" άσχετων με το θέμα τους. Γιατί εγώ θέλω όταν θα κτίσω το σπίτι μου ο αρχιτέκτονας και ο πολιτικός μηχανικός να μην έχουν πτυχία που τα πήραν με την βοήθεια του [...] και να νιώθω σίγουρος ότι δεν θα με πλακώσει.
 

SBE

¥
Καλές οι εξετάσεις, αλλά υπάρχει σοβαρός λόγος που δίνονται εργασίες στους φοιτητές: να μάθουν να ερευνούν και να γράφουν.
Το θέμα είναι τι κάνουμε με τη νοοτροπία της ευκολίας, η οποία προφανώς δεν ξεκινάει στο πανεπιστήμιο αλλά την ημέρα που ο μαθητής έχει το πρώτο του φροντιστήριο, που ξεκινάει ακόμα κι από το δημοτικό σε μερικές περιπτώσεις.
 
Κακές οι εξετάσεις και θα προτιμούσα όλα τα μαθήματα να είναι μόνο εργασίες (αν και προτιμώ ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο). Υπάρχουν τρόποι να είναι μοναδικές οι εργασίες ανάμεσα στους φοιτητές. Σου μένει να διασφαλίσεις ότι τις έκαναν οι ίδιοι, αλλά αυτό το πρόβλημα το έχεις και με τις εξετάσεις, όσο σφιχτή επιτήρηση κι αν κάνεις.
 

bernardina

Moderator
Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ έχουν μπει οι εταιρίες που πουλάνε πτυχιακές εργασίες.

Η έρευνα έχει ξεκινήσει εδώ και δέκα μέρες περίπου και όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες οι εταιρίες πώλησης... πτυχίων έχουν εξαπλωθεί και στο εξωτερικό. Ειδικότερα οι πληροφορίες από το ΣΔΟΕ αναφέρουν ότι οι εταιρίες προσφέρουν σε Έλληνες φοιτητές του εξωτερικού πτυχιακές εργασίες έναντι 5.000 ευρώ τις οποίες βέβαια οι φοιτητές θα τις παρουσιάσουν ως δικές τους στα πανεπιστήμια που φοιτούν. Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα της διαφήμισης μια τέτοιας εταιρίας: «Το άρτιο δίκτυο συνεργατών μας μπορεί να σας βοηθήσει σε εργασίες προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, σε εργασίες πτυχιακές, σε διπλωματικές, σε στατιστικές μελέτες, στα Ελληνικά, στα Αγγλικά, στα Γαλλικά, στα Γερμανικά και στα Ιταλικά, παρέχοντάς πολύτιμες συμβουλές και δίνοντάς όλες τις απαραίτητες κατευθύνσεις»
.
Η έρευνα του ΣΔΟΕ έχει εστιαστεί σε τρεις τέτοιες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην χώρα καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για διακίνηση αρκετού μαύρου χρήματος στην όλη υπόθεση. Οι εταιρίες αυτές, όπως διαφημίζονται, μπορούν αν πληρωθούν, να φτιάξουν κατά παραγγελία πτυχιακές εργασίες, διπλωματικές εργασίες, προπτυχιακές εργασίες και μεταπτυχιακές διατριβές. Οι τιμές όπως αναφέρουν οι πληροφορίες κυμαίνονται από 1.200 ευρώ μέχρι και δύο χιλιάδες ευρώ ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη και με τον αριθμό των σελίδων της κάθε εργασίας. Επίσης οι εταιρίες αυτές προσφέρονται να δώσουν τα... φώτα τους και στους σπουδαστές ιδιωτικών κολλεγίων αλλά και σε φοιτητές των ανοικτών πανεπιστημίων όπου εκεί βέβαια τα πράγματα είναι ακόμη πιο εύκολα γι αυτούς.

Όπως αναφέρουν οι πηγές από το ΣΔΟΕ τις εταιρίες έχουν δημιουργήσει καθηγητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ τους οποίους βοηθούν κάποιοι φοιτητές ή τελειόφοιτοι που έχουν επιλέξει οι ίδιοι για να κάνουν την γραφική δουλειά. Το αστείο βέβαια στην όλη υπόθεση είναι ότι οι ίδιοι καθηγητές που εξετάζουν τους φοιτητές είναι τα ίδια άτομα που τους γράφουν και τις εργασίες τους. «Ήθελα να ήξερα τι βαθμό θα βάλει ο καθηγητής στην εργασία του φοιτητή του όταν διαπιστώσει ότι αυτή έχει γραφτεί από τον ίδιο και ο φοιτητής του είναι πελάτης του;» αναρωτιέται στέλεχος του ΣΔΟΕ.
 

seaofdreams

New member
Έμεινα άφωνη (όχι για πολύ) όταν σε συγγενικό σπίτι από το οποίο επέστρεψα μόλις τώρα, δήλωσε μια μητέρα (θεία της εορτάζουσας) ότι η κόρη της δεν θα μπορέσει να έρθει γιατί γράφει μια εργασία.
Τη ρωτάμε λοιπόν γνωρίζοντας ότι η κόρη της έχει τελειώσει μόνο το λύκειο και δεν σπουδάζει αυτή τη στιγμή:
-Τί εργασία;
και απαντάει:
-Έχει αναλάβει μια εργασία για μια φοιτήτρια, μέσω του φροντιστηρίου που δουλεύει, πάνω στη νευρική ανορεξία :curse: αλλά μάλλον θα πρέπει να τη βοηθήσω κι εγώ! :angry:
Της λέω κι εγώ λοιπόν:
-Θα μου είχε κάνει εντύπωση αυτό που είπατε αλλά το συζητάγανε σε ένα φόρουμ (είδες κύριε Zazula; ) και το διάβαζα πριν έρθω.
Μα καλά, ξέρει για το αντικείμενο η κόρη σας;
-Έχει δεί πολλά βιντεάκια στο γιουτιούμπ :eek: και να φανταστείς τόσος κόπος για 50 ευρώ! Της τη δώσανε τελευταία στιγμή και θα πρέπει να τη βοηθήσω κι εγώ για να την τελειώσει!

Τα σχόλια δικά σας...!!!!!
 
Top