Όταν κάποιος κινείται χωρίς να πατά γκάζι και χωρίς σχέση στο κιβώτιο (οπότε ο κινητήρας είναι πραγματικά στο ρελαντί), κανείς δεν λέει ότι πάει στο ρελαντί αλλ' απλώς ότι «πηγαίνει με νεκρά». [ΣτΖ: Με σχέση στο κιβώτιο στην κατηφόρα τώρα (ή με επαρκή κινητική ενέργεια), ο κινητήρας δεν λειτουργεί στο ρελαντί (δλδ δεν μιλάμε πλέον για idling) αλλά χωρίς γκάζι και, αν η κατηφόρα δίνει αρκετή ενέργεια για τη διατήρηση της επιθυμητής ταχύτητας, τότε στα αυτοκίνητα μετακαρμπιρατεράτης τεχνολογίας —με εγκέφαλο (και fuel cut-off)— έχουμε κατά κανόνα μεγαλύτερη οικονομία απ' ό,τι στο ρελαντί.] Συμπέρασμα: ιδίως στα σύγχρονα αυτοκίνητα, «ρελαντί» και «χωρίς γκάζι» είναι διαφορετικές έννοιες όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει, και μάλιστα η μεταξύ τους διάκριση είναι εξόχως σημαντική για την κατανόηση από μέρους του οδηγού ζητημάτων σχετικά με την αποδοτική όσον αφορά την οικονομία καυσίμου οδήγηση.
Όταν κάποιος είναι σταματημένος με τη μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί τότε λέμε απλώς ότι είναι «σταματημένος με αναμμένη τη μηχανή». Δεν μας πειράζει που δεν καλύπτουμε γλωσσικά το (στατιστικώς ολιγοπίθανο) ενδεχόμενο να μην αφήνει τον κινητήρα στο ρελαντί πατώντας γκάζι, διότι μια τέτοια περίπτωση απλώς την περιγράφουμε με διαφορετικό τρόπο: «μαρσάρει σταματημένος».