11-6-2013: Κλείνει η ΕΡΤ

SBE

¥
Το απόσπασμα με την κραουνάκεια παραλλαγή του κραουνάκειου άσματος την είδα σήμερα που την έβαλε κάποιος γνωστός μου στο φέισμπουκ του. Μου φάνηκε ιδιαίτερα κακόγουστη για πολλούς λόγους. Η κυριότερη κακογουστιά ήταν η επίθεση στη Μανωλίδου και το κερασάκι ήταν η αναφορά στα εσώρουχά της, που ήταν επιπέδου κατίνας της (κακόφημης) γειτονιάς. Από τις αντιδράσεις που είδα στο βίντεο, νομίζω έφερε σε αμηχανία και κάποιους θεατές, που φαίνονταν λίγο παγωμένοι. Κι εκεί είναι που μας πιάνουν οι ευγένειές μας και αντί να σηκωθούν πεντέξι να τον κράξουν επι τόπου, δεν είπε κανένας τίποτα γιατί όλοι φοβούνται ότι θα πεταχτεί κανένας και θα τους πει ότι χαλάνε το κλίμα- κι άλλωστε κάποιοι φαινόταν να το διασκεδάζουν.

Δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ πώς να αισθάνονται τώρα ο Άδωνης κι η Ευγενία που τα ακούνε αυτά; Και βεβαίως για τον Γεωργιάδη μπορούμε να πούμε ότι ασχολείται με την πολιτική, πιθανόν να έχει ακούσει (και να έχει πει) και χειρότερα. Η οικογένειά του όμως γιατί φταίει; Βεβαίως κι η Μανωλίδου είναι δημόσιο πρόσωπο λόγω της δουλειάς της, αλλά η εντύπωση που μου έχει δώσει και διορθώστε με αν κάνω λάθος, είναι ότι μέσα από τη δουλειά της δεν φαίνεται να ασχολείται με την πολιτική- δεν παρουσιάζει καμιά εκπομπή λιβανίσματος του Γεωργιάδη, χαζοχαρούμενες εκπομπές παρουσιάζει. Και εντάξει, το ζεύγος Γεωργιάδη- Μανωλίδου έχει γίνει σήριαλ εν μέρει γιατί τους πιάνει πολλούς το "κοίτα ρε τον μπούλη τι γυναίκα κυκλοφορεί", αλλά στην περίπτωση του συμβάντος που σχολιάζουμε όλη η κακία φαίνεται να κατευθύνεται προς τη Μανωλίδου, ακολουθώντας τα πατροπαράδοτα, όπου την πληρώνουν πάντα τα γυναικόπαιδα, ακόμα κι όταν δεν φταίνε.
 

MelidonisM

New member
Adonis Georgiadis.jpg
Βλέποντάς το, σχολιάζω στον τοίχο μου: "Εξαιρετικά! Έτσι, να χαριεντίζεστε με τον κάθε ακροδεξιό και μετά να πουλάτε οργίλα στάτους στο facebook, κύριε Κραουνάκη. Αυτό περιμέναμε από σας...." πράγμα που επιδοκιμάστηκε μέσα σε λίγη ώρα από καμιά εβδομηνταριά άτομα και προκάλεσε την μήνιν φίλου του Κραουνάκη που κατηγόρησε εμένα και άλλους πως δεν ξέρουμε λεπτομέρειες και άλλες τέτοιες προφάσεις εν αμαρτίαις. Προφανώς δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι λεπτομέρειες, εάν δηλαδή επρόκειτο για κοπή πίτας ή για οπoιαδήποτε άλλη περίσταση. Ή χαριεντίζεσαι με τέτοια άτομα ή όχι.

Και όταν ως δημόσιο πρόσωπο προτιμάς να χαριεντίζεσαι μαζί τους αντί να τους έχεις δηλώσει έντιμα "δεν φωτογραφίζομαι με ακροδεξιούς, κύριε", ώστε να έχεις και μια συνέπεια λόγου-έργου, τότε οφείλεις να υποστείς την κριτική. Που όπως φαίνεται από την εκφορά του λόγου μου και καλόπιστη ήταν και κόσμια.

Λίγες ώρες μετά, το συγκεκριμένο μου στάτους λογοκρίθηκε και αφαιρέθηκε από το facebook. Για να φτάσει να αφαιρεθεί ένα ποστάρισμα στο FB χρειάζονται πολλές αναφορές.
http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.gr/2013/06/blog-post_19.html
http://panosz.wordpress.com/2013/06/20/επίθεση-πολιτισμού-απο-την-ελεύθερη-ε/#comments
 
Κατά την γνώμη μου η Μανωλίδου είναι μια συμπαθής, όμορφη κυρία που απλά πέρασε από την σοβαρότητα (μαέστρος) στο ελαφρύ* ως χυδαίο** της τηλεόρασης. Δεν ενοχλεί κανέναν, δεν τρώει το ψωμί κανενός και δεν ασχολείται καθόλου μα καθόλου με την πολιτική. Μάλιστα έχω δει πολλάκις να την τσιγκλάνε να μιλήσει για τον Άδωνι και την πολιτική και πάντα απαντάει ευγενικά πώς δεν ασχολείται με την πολιτική και το τι είπε ο άντρας της για τον Χ ή ο Χ για τον άντρα της είναι μεταξύ τους υπόθεση.

Ως εκ τούτου, θεωρώ τουλάχιστον μαλάκα τον Κραουνάκη που ασχολήθηκε μαζί της, παρότι μ' αρέσουν κάποια κομμάτια του. Πέρα απ' αυτό, θεωρώ ότι δεν πρέπει να βάζουμε όρια στο τι προβάλλεται στην τέχνη, έστω κι αν αυτό ήταν η εν λόγω, αποτυχημένη κτγμ, προσπάθεια σατιρικής διασκευής. Φυσικά δεν με σοκάρει το "γαμιέται η φάρα του" αλλά δεν το θεωρώ και έξυπνη σάτιρα. Κι αυτό χωρίς να εννοώ στο ελάχιστο ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η λέξη σε έξυπνη σάτιρα. Άλλωστε ο τελικός κριτής είναι το κοινό και ο χρόνος. Αυτά αποδεικνύουν τι είναι τέχνη, τι αριστούργημα και τι μίζερη ηλιθιότητα.


* ριάλιτι σόου
** Ορός της Αλήθειας, κτγμ ίσως η χειρότερη εκπομπή που έχει ποτέ προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση.
 

bernardina

Moderator
Άκουγε ο Κραουνάκης τι του σούρνανε και απάντησε:

Χρέος έχει η κωμωδία
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.post&id=25448

Λάδια πολλά κι από τηγανίτες τίποτα.

Και την επόμενη φορά που θ' ακούσω τον οποιονδήποτε (διαγράφεται λέξη) να επικαλείται για άλλοθι τον δύσμοιρο τον Αριστοφάνη, θα του θυμίσω μερικά ασήμαντα πραγματάκια: πρώτον ότι ο Αριστοφάνης ήταν the real thing και όχι αξιοθρήνητος μίμος αντιγραφέας, δεύτερον ότι ο ίδιος δεν επικαλέστηκε για άλλοθι καμιά αυθεντία προκειμένου να υπερασπιστεί τη γλώσσα του που όντως τσάκιζε κόκαλα, και τρίτον και χειρότερον, για ενημέρωση κάποιων "προοδευτικών", "ρηξικέλευθων", αδέσμευτων/ανεξάρτητων (εδώ φωνάζουμε "επιδοτούμενη ΜΚΟ" και γελάμε) και λοιπών ταχαμουδήθεν αλλά στην πραγματικότητα ντιπ ανιστόρητων, ο Αριστοφάνης ήταν βαθιά συντηρητικός και έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να ανατραπεί η αθηναϊκή δημοκρατία. Και δεν το έκρυβε.

Πάντως, ό,τι κι αν ήταν ο Παππούς Αριστοφάνης, δεν έγραψε ό,τι έγραψε για να κάνουν καριέρα μ' αρπαχτές ή να πουλήσουν μούρη μερικές ψωνάρες, παλιότεροι και νέοι.
 
Καλημέρα.

Δικαιολογίες πολλές και συγγνώμη καμμιά. Οκέι, Κακραουνάκη.

Αφού πάντως θίγεται τόσο πολύ που δεν του αναγνωρίζεται η σατιρική του διάθεση όταν μιλάει για το βρακί της Μανωλίδου, γιατί θίγεται παράλληλα κι απ' το σατιρικό δικαίωμα να τον λένε χοντρό;

Για να πιάσουμε όμως κι ένα γλωσσικό, το μάτι μου πήρε κάπου ένα "έκανε 7.000 κατεβάσματα σ' ένα βράδυ". Εδώ βέβαια έχουμε και προβληματική απόδοση αλλά και semantics για το τι είναι download.
 

bernardina

Moderator
Θαρρώ πως ένα από τα πιο πετυχημένα το έγραψε ο Λ. Αντωνόπουλος στο φέισμπουκ: Αντισταθείτε στην προσπάθεια του Κραουνάκη να μας κάνει να συμπαθήσουμε τον Άδωνι.
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Αφού κορόιδεψε καλά καλά το βρακί της Μανωλίδου, γράφει:

Ελάτε, ας συνεννοηθούμε κάποια στιγμή, γιατί αυτή η μετατόπιση θέματος την ώρα που ξεπουλιέται το μαγαζί κι εμείς συζητάμε για ένα εσώρουχο -σόρι, κιόλας- είναι ΥΠΟΠΤΗ.


Δηλαδή, «όσοι ενοχληθήκατε προφανώς το κάνετε επειδή θέλετε να μετατοπίσετε το θέμα, που είναι ότι ξεπουλιέται το μαγαζί, όχι ότι εγώ κάνω ήλιθιες και χοντρές πλάκες τις οποίες αποκαλώ χιούμορ».

Και συνεχίζει, απτόητος:

Τέλος. Τα υπόλοιπα στην Επίδαυρο, 5 και 6 Ιουλίου, αν δεν έχει προηγηθεί καμιά επείγουσα νομοθετική πράξη που να απαγορεύει το ονομαστί κωμωδείν, (όχι δεν παίζουμε αυτό το «απ οτ μπορεί» στον Αριστοφάνη μας).


«Και τώρα που έγινε ντόρος, ελάτε ρε παιδιά να μας δείτε στην Επίδαυρο αρχές Ιουλίου!»

Όσο για τις σπόντες, γιατί αφού έχουμε χούντα συμμετέχουμε σ' αυτό το «χουντικό φεστιβάλ», κάτω τα χέρια από τον ΛΟΥΚΟ, ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ. Μας ΒΓΗΚΕ Η ΨΥΧΗ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΜΕ... Αυτός μας επέλεξε… Και καλού-κακού, (ΓΕΛΙΑ!) με ειδική άδεια, κατέβηκα με ομάδα ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ συντρόφων του ευρέως αριστερού φάσματος, όπου με την αμέριστη συμπαράσταση των αρχαιολόγων, και φίλων της Παλαιάς Επιδαύρου, προβήκαμε σε οριστική αποχουντοποίηση-απεντόμωση του ιερού μνημείου ψάλλοντες αρχαιορόκ παιάνας.


«Γιατί, αφού έχουμε χούντα, συμμετέχουμε στο χουντικό φεστιβάλ; Ε, γιατί μας βγήκε η ψυχή να φέρουμε τον Λούκο.»

Φαντάζομαι όχι επειδή είναι πολλά τα λεφτά, Άρη. Ούτε που μου περνάει από το μυαλό ότι μετά θα περιοδεύσει με το ίδιο έργο -που θα έχει τη βούλα της Επιδαύρου- στην εκτός Αθήνας Ελλάδα όλο το καλοκαίρι.
 

SBE

¥
Τα είπαν οι προλαλήσαντες, αλλά στην ουσία μας πάει πίσω αυτό στο θέμα που έθεσε στην αρχή ο Νίκελ για τη θέση των καλλιτεχνών στο δημόσιο διάλογο. Νίκελ, σωθήκαμε άμα ο "διάλογος" είναι επιπέδου "δεν καταλαβαίνετε την τέχνη μου, άξεστοι" και "δεν φταίω εγώ, μου δώσανε οι άλλοι τους στίχους έτοιμους, και του είπα του τεχνικού να μην το παίξει και στο κάτω κάτω εσείς φταίτε που το είχατε ξανακούσει και δε μιλήσατε, κι ο Αριστοφάνης, κι ο ένας κι ο άλλος". Δεν του έχει πει φαίνεται κανένας του Κραουνάκη ότι σε τέτοιες περιπτώσεις δύο είναι οι πιθανές λύσεις: ή ζητάς συγγνώμη χωρίς δικαιολογίες ή δεν ζητάς συγγνώμη και υπερασπίζεσαι το δικαίωμά σου να λες και κακόγουστα άμα σου γουστάρει. Μεσοβέζικη κατάσταση δεν υπάρχει. Βεβαίως στην Ελλάδα του "κρατάτε με, θα τον σφάξω", που οι λεονταρισμοί είναι σύνηθες φαινόμενο, δεν έπρεπε να περιμένουμε τίποτ'άλλο.
 

nickel

Administrator
Staff member
Θα με ενδιέφερε να ξεφύγουμε από την ακραία περίπτωση του Κραουνάκη και να δούμε το ζήτημα του #318 («Δεν ξέρω αν είναι η ποιητικίζουσα και ονειρική φύση τους που δεν δέχεται τη λογιστική των αριθμών ή είναι οι αριστερές καταβολές των περισσοτέρων που τους τοποθετεί φύσει απέναντι σε όλες τις καπιταλιστικές εξουσίες»), χωρίς τη γενίκευση (ότι σπάνια βάζουν στο στόχαστρο τα κουσούρια του κοινού τους). Αλλά θα την κάνουμε κι αυτή τη συζήτηση, στην ώρα της.
 
Νομίζω, Νίκο, ότι είναι έτσι κι αλλιώς γενίκευση· δηλαδή και χωρίς το παρακάτω. Ποιητικίζουσα και ονειρική φύση των καλλιτεχνών και αριστερές καταβολές των περισσοτέρων, ναι, θεωρώ ότι είναι αρκετά άδικες γενικεύσεις. Την λογιστική των αριθμών δεν την δεχόμαστε γενικά σαν λαός, γιατί δεν έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε μαθηματικά. Αυτό δεν είναι γενίκευση, είναι απόρροια του τρόπου που λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα, της κακής διδασκαλίας των μαθηματικών και της χαλαρότατης -ως ανύπαρκτης- συνοχής που έχουν τα μαθήματα σαν σύνολο και λογική γνώσης (γι' αυτό ανθούν και οι μύθοι, οι συνωμοσιολογίες και η μειωμένη αντίληψη προγραμματισμού).
 

SBE

¥
Έλλη, έχεις σκεφτεί ότι ίσως είσαι λίγο άδικος με την παιδεία; Όλοι από το ίδιο εκπαιδευτικό συστημα βγήκαμε, αλλά πολλοί και καλά μαθηματικά μάθαμε και δεν πιστέυουμε σε μύθους και συνωμοσιολογίες. Μήπως φταίει κάτι άλλο;
 
Όχι, είμαι πολύ μαλακός με αυτά που λέω σε σχέση με αυτά που πιστεύω για την παιδεία (που είναι πραγματική κατάργησή της και φτιάξιμο απ' την αρχή*). Από κακά ως ανύπαρκτα εκπαιδευτικά συστήματα βγήκανε και μεγαλοφυΐες, αυτό δεν σημαίνει κάτι. Όταν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού σκέφτεται αλλοπρόσαλλα, έχει κακή νοοτροπία και δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται βασική μαθηματική λογική (όχι αριθμητική per se), τότε έχει κάποιο πρόβλημα το εκπαιδευτικό σύστημα.

Δεν τα έχω με τους εκπαιδευτικούς, με το εκπαιδευτικό σύστημα τα έχω. Επίσης αυτοί που αποκτούν μαθηματική λογική και συγκροτημένη σκέψη έχουν κι άλλου είδους μπακράουντ, συχνά διαβάζουν πάρα πολύ ή έχουν την εξαίρετη τύχη να μεγάλωσαν σε ένα οικογενειακό/φιλικό περιβάλλον με περισσότερη παιδεία και μόρφωση. Όχι ΟΛΟΙ, το τονίζω για να μην αρχίσουμε την απαρίθμηση προσωπικών περιπτώσεων.


* όχι βέβαια πραγματική κατάργηση και μετά φτιάξιμο, πρώτα ένα υπερκολοσιαίο σχέδιο και μετά σταδιακή υλοποίηση κάθε πράγματος με την σειρά που αρμόζει ώστε να γίνουν τα πράγματα σωστά. Αλλά αυτό είναι τιτανοτεράστια συζήτηση και αυτήν την στιγμή έχω μόνο 2 λεπτά για να απαντήσω.
 

meidei

New member
Ο κύριος πριν από λίγο στην ΝΕΤ, που απ' ότι κατάλαβα είναι ο διευθυντής του Αρχείου, είπε πώς η ψηφιοποίηση (που ξεκίνησε πριν 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά), έφτασε μόλις στο 5%.

Έγκλημα το βρίσκω να κλείνεις μια εταιρία έτσι, χωρίς, όταν ένα τόσο σημαντικό προτζεκτ είναι σε εξέλιξη.
 
Ο κύριος πριν από λίγο στην ΝΕΤ, που απ' ότι κατάλαβα είναι ο διευθυντής του Αρχείου, είπε πώς η ψηφιοποίηση (που ξεκίνησε πριν 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά), έφτασε μόλις στο 5%.

Έγκλημα το βρίσκω να κλείνεις μια εταιρία έτσι, χωρίς, όταν ένα τόσο σημαντικό προτζεκτ είναι σε εξέλιξη.

Αν τους πήρε 3 χρόνια να ψηφιοποιήσουν το 5% του αρχείου, τότε για να ψηφιοποιήσουν το υπόλοιπο 95% χρειάζονται άλλα 57 χρόνια. Άραγε εγώ είμαι υπερβολικός ή μήπως κάτι δεν πάει καλά με τον ρυθμό εκτέλεσης αυτού του τόσο σημαντικού πρότζεκτ;

Έγκλημα να κλείσει η ΕΡΤ έτσι στα καλά καθούμενα, οκ, αλλά εγώ βρίσκω έγκλημα και το να ανατίθεται μια δουλειά τέτοιας σημασίας σε ανθρώπους που δείχνουν να μην έχουν τη διάθεση (ή τα μέσα, δεν ξέρω) να την φέρουν εις πέρας.
 
Έγκλημα να κλείσει η ΕΡΤ έτσι στα καλά καθούμενα, οκ, αλλά εγώ βρίσκω έγκλημα και το να ανατίθεται μια δουλειά τέτοιας σημασίας σε ανθρώπους που δείχνουν να μην έχουν τη διάθεση (ή τα μέσα, δεν ξέρω) να την φέρουν εις πέρας.

Για να μιλάς για «έγκλημα», υποθέτω γνωρίζεις αρκετές λεπτομέρειες για τον αριθμό των εργαζόμενων που ασχολούνταν μ' αυτή τη δουλειά, για τις υποδομές, τη χρηματοδότηση, καθώς και τον λογικό ρυθμό ψηφιοποίησης κατά μέσο όρο (λαμβάνοντας υπόψη, προφανώς, τα διαφορετικά είδη αρχείων, την κατάστασή τους κλπ.). Θα μπορούσες να παραπέμψεις κάπου;
 

MelidonisM

New member
Αν τους πήρε 3 χρόνια να ψηφιοποιήσουν το 5% του αρχείου, τότε για να ψηφιοποιήσουν το υπόλοιπο 95% χρειάζονται άλλα 57 χρόνια.
δεν θα προλάβει, γιατί αντίπαλός μας, όπως είπε, είναι ο χρόνος που φθείρει τα υλικά
.....
- Είναι αλήθεια ότι η ΕΡΤ με την εμπειρία και τις γνώσεις της, βοηθά πολύ στη δημιουργία του αρχείου του ΡΙΚ;
- Η ΕΡΤ την οποία επισκεφθήκαμε και με την οποία έχουμε στενή συνεργασία σε θέματα τεχνογνωσίας και όχι μόνο, δυσκολεύεται να μας βοηθήσει όσο θα ήθελε. Μην ξεχνάς όμως, ότι μόνο το 5% από το υλικό της ΕΡΤ έχει ψηφιοποιηθεί μέχρι σήμερα. Εμάς σε έναν περίπου χρόνο που θα εγκαινιάσουμε το αρχείο, το ποσοστό μας θα είναι πολύ υψηλό, όμως δεν θέλω να αναφέρω για την ώρα αριθμό. http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=76992685&postcount=5922
 
Για να μιλάς για «έγκλημα», υποθέτω γνωρίζεις αρκετές λεπτομέρειες για τον αριθμό των εργαζόμενων που ασχολούνταν μ' αυτή τη δουλειά, για τις υποδομές, τη χρηματοδότηση, καθώς και τον λογικό ρυθμό ψηφιοποίησης κατά μέσο όρο (λαμβάνοντας υπόψη, προφανώς, τα διαφορετικά είδη αρχείων, την κατάστασή τους κλπ.). Θα μπορούσες να παραπέμψεις κάπου;

Όχι, δεν γνωρίζω καμία λεπτομέρεια για τίποτε από όλα αυτά.
Απλά το να χρειαστούν 60 χρόνια για να ψηφιοποιηθεί το αρχείο της ΕΡΤ μου φαίνεται, το λιγότερο, παράλογο. Αν λοιπόν θεωρείται έγκλημα η διακοπή του έργου λόγω του κλεισίματος της ΕΡΤ, δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί έγκλημα και το γεγονός ότι θα χρειάζονταν 60 χρόνια για την ολοκλήρωσή του. Διαφωνείς;

Τώρα, για το ποιος φταίει για το έγκλημα, αν δεν ήταν προφανές από αυτό που έγραψα ("το να ανατίθεται μια δουλειά τέτοιας σημασίας..."), ας το κάνω λιανά: η διοίκηση της ΕΡΤ φταίει.
 

nickel

Administrator
Staff member
Έγκλημα το βρίσκω να κλείνεις μια εταιρία έτσι, χωρίς, όταν ένα τόσο σημαντικό πρότζεκτ είναι σε εξέλιξη.
Η ψηφιοποίηση του αρχείου της ΕΡΤ (το οποίο έχει κακοπάθει κατά καιρούς, με σημαντικές απώλειες — και πάντα πρέπει να θεωρήσουμε ότι υπεύθυνη ήταν η όποια διοίκηση της ΕΡΤ και οι πολιτικοί προϊστάμενοί της) είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά από τη μορφή της δημόσιας τηλεόρασης που είχαμε και που αξίζει να έχουμε.

Ας μην σκεφτόμαστε με απλή αριθμητική (5% σε 3 χρόνια, άρα 100% σε άλλα 57). Μπορεί τα πρώτα 2,5 χρόνια να ήταν προετοιμασία. Μπορεί να ήταν κάτι σαν τους Ολυμπιακούς: αγναντεύουμε το υπερπέραν μέχρι να βεβαιωθούμε ότι η δουλειά δεν θα γίνει μόνη της.
 
Top