εκατοστά (του τετραγωνικού)

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Μεταφράζω ένα συμβόλαιο, όπου μεταξύ άλλων περιγράφεται το υπό πώληση ακίνητο. Εκεί λοιπόν λέει ότι το ακίνητο είναι 50,25 τ.μ. και ολογράφως πενήντα τετραγωνικά μέτρα και είκοσι πέντε εκατοστά.

Αυτά τα εκατοστά πώς τα λέμε στα αγγλικά; Επίσης, μήπως έχει κάνει λάθος ο συντάκτης του πρωτοτύπου μου; Ή απλώς εγώ είμαι άσχετη με το θέμα;
 

nickel

Administrator
Staff member
Τα 50,25 τ.μ. είναι πενήντα τετραγωνικά μέτρα και ένα τέταρτο του τετραγωνικού μέτρου (fifty square metres and a quarter of a square metre), ή 0,25 τ.μ. = 2.500 τετραγωνικά εκατοστά, αφού το τ.μ. έχει 100 x 100 = 10.000 τ.εκατ. Δεν είναι έτσι; (Εννοεί 25/100 του τετραγωνικού μέτρου, όχι 25 τετραγωνικά εκατοστά του μέτρου.)
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Μάλλον: γκουκλάρισα τα 0,25 τ.μ. και μου έβγαλε ότι ισούνται με 2500 τ. εκ. Εξ ου και η απορία μου.
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Α, οκ!
Έντιτ: με ενημερώνουν ότι το 0,25 αναφέρεται στη μονάδα, δηλαδή μιλάμε για είκοσι πέντε εκατοστά του αριθμού πενήντα, ή για 25 τετραγωνικά δεκατόμετρα. Ε;
 

nickel

Administrator
Staff member
Το τετραγωνικό μέτρο έχει μια διάσταση 100 εκατοστών και άλλη μια 100 εκατοστών και συνολικά περιέχει 100 x 100 = 10.000 τετραγωνικά εκατοστά. Το ένα τέταρτο του τετραγωνικού μέτρου έχει μία διάσταση 50 εκατοστά και άλλη μία 50 εκατοστά, και περιέχει 50 x 50 = 2.500 τετραγωνικά εκατοστά. Τα 25 τετραγωνικά εκατοστά είναι ένα μικρούλι μικρούλι τετραγωνάκι με διαστάσεις 5 εκατοστά (5 x 5 = 25 τετρ. εκατοστά). Το τετραγωνικό εκατοστό είναι ένα τετράγωνο με διαστάσεις ένα εκατοστό επί ένα εκατοστό. Δεν είναι το ένα εκατοστό του τετραγωνικού μέτρου (που είναι το τετραγωνικό δεκατόμετρο).
 

nickel

Administrator
Staff member
Έντιτ: με ενημερώνουν ότι το 0,25 αναφέρεται στη μονάδα, δηλαδή μιλάμε για είκοσι πέντε εκατοστά του αριθμού πενήντα, ή για 25 τετραγωνικά δεκατόμετρα. Ε;