Τι έμαθα απ' το Χόλιγουντ

SBE

¥
Έλα ρε Μπέρνη, ξέχασες και τη φάση με τον παγιδευμένο αερα κατω απο την οροφή του αυτοκινήτου, που δεν έχω ιδέα πως παγιδέυτηκε εκεί, αφού έχει τα παράθυρα ορθάνοιχτα όταν πέφτει στο νερό.

(καλά, τι πνευμόνια αυτός ο άνθρωπος, πόσον αέρα χωράνε, και δε του φαίνεται)
 
...το τζιπ με την πάνινη οροφή και τα τέντα ανοιχτά παράθυρα πέφτει σε ένα ποτάμι. ...την αφήνει με θλιμμένο βλέμμα να την παρασύρει το ρεύμα σαν ψόφια μέδουσα στον πάτο...
Α ναι το είχα δει κι εγώ παλιότερα και καράφλιασα. Τι Τζέισον Μπόρν και κουραφέξαλα, μάλλον στη ΣΙΑ τους εκπαιδεύανε μόνο να σκοτώνουν και όχι να κάνουν ανάνηψη. Ή ίσως απλώς γύρευε αφορμή να την ξεφορτωθεί.
 

SBE

¥
Δεν μπορώ να βρω το νήμα για το τί έμαθα απο το Χόλιγουντ, οπότε το βάζω αυτό εδώ για την ώρα, αν και δεν είναι ιατρικό.

Σε τρέιλερ για την ταινία Gravity. Βρισκόμαστε στο διάστημα. Σε περίπτωση που έχουμε ξεχάσει τους νόμους της φυσικής, μας το θυμίζει: At 380 miles there is nothing to carry sound. Και με το που το διαβάζουμε αυτό γίνεται μια έκρηξη υπερθορυβώδης. Ακολουθούν διάφορα και σε περίπτωση που δεν το χωνέψαμε, στο τέλος του φιλμακιού περνάει ένα κομμάτι του διαλυμένου σταθμού ξυστά δίπλα στην ηρωίδα (στο κενό) και συνθλίβει με θόρυβο ό,τι βρίσκει στο δρόμο του. Ενώ εκείνη σε κάθε θόρυβο αντιδρά.
 
Δεν μπορώ να βρω το νήμα για το τί έμαθα απο το Χόλιγουντ, οπότε το βάζω αυτό εδώ για την ώρα, αν και δεν είναι ιατρικό.

Σε τρέιλερ για την ταινία Gravity. Βρισκόμαστε στο διάστημα. Σε περίπτωση που έχουμε ξεχάσει τους νόμους της φυσικής, μας το θυμίζει: At 380 miles there is nothing to carry sound. Και με το που το διαβάζουμε αυτό γίνεται μια έκρηξη υπερθορυβώδης. Ακολουθούν διάφορα και σε περίπτωση που δεν το χωνέψαμε, στο τέλος του φιλμακιού περνάει ένα κομμάτι του διαλυμένου σταθμού ξυστά δίπλα στην ηρωίδα (στο κενό) και συνθλίβει με θόρυβο ό,τι βρίσκει στο δρόμο του. Ενώ εκείνη σε κάθε θόρυβο αντιδρά.

Αχαχαχα! :upz:
 

SBE

¥
Δεν θα πω για τα μεγάλα πνεύματα :-)
Βεβαίως σε όλα τα διαστημικά ακούμε ήχους- μόνη εξαίρεση το παλιό Σταρ Τρεκ. Αλλά τουλάχιστον δεν κάνουν καμιά προσπάθεια να μας το θυμήσουν.
Α, ναι, και το υπόλοιπο τρείλερ είναι όλο οι τσιρίδες της Μπούλοκ, κάτι ανάμεσα σε κρίση άσθματος και τσόντα.
 
Το οποίο είναι πολύ ρεαλιστικό. Ακριβώς έτσι θα έκανε ένας αστροναύτης με χιλιάδες ώρες πτήσης, τρία διδακτορικά και εκπαιδευμένος να περιμένει τα πάντα. Ακούστε κατ' αντιπαράσταση πώς αναφέρουν τα μέλη του πληρώματος του Απόλλων 13 το πρόβλημά τους στην ΝΑΣΑ, ξέρωντας ήδη ότι ότι δεν πρόκειται να ζήσουν πολύ ακόμα (ευτυχώς γι' αυτούς τελικά τα κατάφεραν). Έτσι όπως το λέει είναι σαν να κάηκε καμμιά λάμπα.
 

SBE

¥
Άλλες εποχές, Ελληγενή, που για να γίνεις αστρονάυτης έπρεπε να ήσουνα πιλότος της πολεμικής αεροπορίας και τουλάχιστον βετεράνος δύο πολέμων. Ενώ τώρα, κάθε σταρ του Χόλιγουντ πάει και γίνεται αστρονάυτης.
Σοβαρά πάντως, διάβαζα κριτική που έλεγε ότι η υποτίθεται ψυχολογική προϊστορία της ηρωίδας στην πραγματικότητα θα ήταν λόγος να την απορρίψουν στα ψυχολογικά τεστ της ΝΑΣΑ. Αυτό δεν είναι και τόσο πρόβλημα για μένα, αφού ταινία βλέπουμε άλλα είναι το πρόβλημα και μερικά τα λέει εδώ. Όπως π.χ. ότι χωρίς βαρύτητα εντούτοις οι αφέλειες της ηρωίδας μένουν σταθερά στη θέση τους. Αυτό είναι από τα προβλήματα που μπορούσαν να έχουν λύσει εύκολα, χωρίς εφφέ, αλλάζοντας της το χτένισμα.
 

SBE

¥
Λοιπόν, εδέσημε και πήγα και είδα το Gravity. Οπότε διορθώνω τα πιο πάνω:
- στο τρέιλερ μπορεί να ακούγονται θόρυβοι και εκρήξεις στο κενό, πάντως, στην ίδια σκηνή στην ταινία ακούγεται μόνο μουσική υπόκρουση η οποία τη στιγμή της έκρηξης είναι θορυβώδης, αλλά θεωρητικά η σκηνή δεν έχει λάθος. Αυτό δε σημαίνει ότι η υπόλοιπη ταινία δεν έχει λάθη.
Λάθος που επαναλαμβάνεται συνέχεια στην ταινία: όταν η ηρωίδα βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο με οξυγόνο κλπ, βγάζει το κράνος της αστροναυτικής στολής και το αφήνει να αιωρείται στο κενό, χωρίς να την νοιάζει μην της έρθει στο κεφάλι. Αυτό το κάνει ακόμα κι όταν βρίσκεται σε στενάχωρους εσωτερικούς χώρους. Συνεχώς πετάει τα διάφορα πράγματα γύρω της, τα οποία τα βλέπουμε στη συνέχεια να αιωρούνται επικίνδυνα, αλλά σε ασφαλή απόσταση. Και σε μια φάση τη βλέπουμε να βγάζει τα εγχειρίδια λειτουργίας του Σογιούζ από τη θέση τους, όπου τα συγκρατεί ακίνητα μια ζώνη, παίρνει το ενα που την ενδιέφερε και δεν κλείνει τα άλλα στη θεση τους, που σημαίνει ότι με την πρώτη μετακίνηση τα βιβλία θα αρχίσουν να κόβουν βόλτες.
Ακόμα χειρότερα, σε μια φάση ενώ φοράει τη στολή και το κράνος κλπ κλπ ανάβει μια φωτιά και τι κάνει; Τη σβύνει. Που είναι λογικό. Όμως, πριν σβύσει τη φωτιά ΒΓΑΖΕΙ το κράνος. Το οποίο θα την προστάτευε και από τη φωτιά και από τις αναθυμιάσεις.
Ανθρώπινα λάθη, θα μου πείτε. Ναι, μόνο που η ηρωίδα δεν είναι άνθρωπος, είναι τέρας νοημοσύνης και δεξιοτήτων, αφού είναι υποτίθεται γιατρός και εξπέρ στα ηλεκτρονικά* και τα μηχανολογικά, και σούπερ μηχανικός, ΚΑΙ πιλότος ΚΑΙ απ'όλα.

* Μηχανικούς που να έχουν ασχοληθεί με ιατρικά έχω γνωρίσει πολλούς, γιατρούς που να έχουν ασχοληθεί με μηχανολογικά κανέναν.
 

nickel

Administrator
Staff member
Κάποια από τα λάθη δεν οφείλονται σε άγνοια των κινηματογραφιστών (που περιβάλλονται από ειδήμονες) αλλά είναι καθαρή επίδειξη των εφέ. Πώς να επιδείξουν τη (σκηνοθετημένη) έλλειψη βαρύτητας όταν όλα είναι καρφωμένα στη θέση τους; :-)
 

SBE

¥
Εμ, εκεί είναι το ζήτημα! Να μπορέσεις να τα κάνεις να δείχνουν ρεαλιστικά όλα.
Και δε νομίζω ότι είναι ζήτημα βαρύτητας το ότι η ηρωίδα αφήνει το κράνος της να αιωρείται χωρίς να την απασχολεί ότι μπορεί να της έρθει στο κεφάλι.
Επίσης, αυτό με τα βιβλία που λέω δεν ήταν λεπτομέρεια που την πρόσεξα επειδή ήθελα να βρω ατέλειες. Ήταν σκηνοθετημένο να το προσέξουμε. Και αφού το προσέξαμε, μετά δεν γίνεται να το ξε-προσέξουμε.
 
Τι άλλο μαθαίνουμε από το Χόλιγουντ: οι στέγες όλων των κτιρίων στην Αμερική κατασκευάζονται με συντελεστή ασφάλειας 3000% και έτσι μπορεί άνετα να προσγειωθεί πάνω τους ελικόπτερο, αεροπλάνο, διαστημόπλοιο, το Μπάτμομπιλ κ.λπ. χωρίς να καταρρεύσουν :-)
 

SBE

¥
Οι στέγες είναι υπερασφαλείς αλλά τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων (και κάθε άλλη τζαμαρία) δεν αντέχουν ούτε μύγα.

 

daeman

Administrator
Staff member
 

daeman

Administrator
Staff member
...
Product placement φυσικά και υπάρχει, με τη Sony να μην αφήνει ανεκμετάλλευτο το γεγονός πως έχει δικά της στούντιο (βλ. τι έκανε και στον James Bond), τη Nokia να είναι κα-νο-νι-κό-τα-τα στο παιχνίδι μαζί με την πάντα δυνατή στο placement Motorola (βλ. αμφότερες στους Σοπράνος), την Apple να εκμεταλλεύεται την απίστευτη δυναμική που έχει με τα λάπτοπ της για να πλασάρει και κινητά/τάμπλετ κ.ο.κ...

...
Nokia = 47 top films http://www.brandchannel.com/brandcameo_brands.asp?pageno=16&brand_year_az_all=brand_year_az_all
...

WatchMojo's Top 10 Best Product Placements in Movies


Για να μην πούμε και για τις εταιρείες αυτοκινήτων. Το τρανσπόρτερ για το οποίο έβαλα βιντεάκι πιο πάνω είναι, ουσιαστικά, όλο γυρισμένο γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο της Άουντι.

WatchMojo's Top 10 Shameless Product Placements in Movies

 

SBE

¥
Μόλις έμαθα ότι στο Αφγανιστάν πολεμούσαν Ρώσσοι βρεφικής ηλικίας. Και εξηγώ:
Σε ένα επεισόδιο του Body of Proof, το οποίο βλέπω μάλιστα ότι είναι επεισόδιο του 2013, ο κακός Ουκρανός κάνει καμάκι στην καλή Αμερικανίδα και ανακαλύπτουν ότι είναι παιδιά διπλωματών και την εποχή του ψυχρού πολέμου μεγάλωναν στο Βερολίνο. Μέχρι εδώ καλά, οι ηθοποιοί (ειδικά ο κακός) δείχνουν τριαντακάτι. Άντε με το ζόρι να τον κάνεις τον κακό 40. Λίγο πιο κάτω στην υπόθεση ο κακός συλλαμβάνεται και ανακρίνεται και του λέει ο αστυνομικός ότι σε ψάξαμε και βλέπουμε ότι πολέμησες Χ χρόνια στο Αφγανιστάν, τόσα στην Τσετσενία, τόσα στη Γιουγκοσλαβία. Επ, μια στιγμή, άκουσα καλά; Αφγανιστάν; Από το οποίο άρχισε η αποχώρηση των Σοβιετικών το '87; Δηλαδή όταν ο κακός ήταν 10-15 ετών;
Τστστστστστς. Ακόμα και τα γυναικόπαιδα στέλνανε στο μέτωπο αυτοί οι άνθρωποι;

Εκτός αν ήθελαν να μας πουν ότι στο Αφγανιστάν ο κακός ανακάλυψε το μυστικό της νεότητας.
 

SBE

¥
Χτες έβλεπα πολύ λάιτ και στο βάθος ενώ έκανα δουλειές ένα αυστραλέζικο σήριαλ που είχε τα εξής κομπιουτερίστικα (με ωραία γραφικά):
Σίδνει, 2014, άντε 2013. Άντε 2010 αν υποθέσουμε ότι ο σεναριογράφος το πάλευε καιρό το σενάριο: ο ήρωας είναι χάκερ και κατεβάζει από κάποια μυστική υπηρεσία κάποια κρατικά μυστικά και τα φυλάει σε ένα USB, οπότε αρχίζουν να τον κυνηγάνε οι πάντες, ακολουθούν διάφορες περιπέτειες, εκβιασμοί, προδοσίες, απαγωγές, τα γνωστά, κι όλα για το μαγικό στικάκι. Οπότε αρχίζουν τα εξής σουρεαλιστικά:

Οι κακοί (Πακιστάν/ Β. Κορέα) μπορεί να έχουν κοτζάμ πυρηνικό πρόγραμμα, με ειδικούς κλπ αλλά δεν μπορούν να χακεριάσουν από μόνοι τους το κρατικό σύστημα της Αυστραλίας, ούτε μπορούν να πληρώσουν κανέναν ιδιοφυή χακερά να το κάνει για λογαριασμό τους. Ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που μπορεί είναι ο ήρωας, από το κινητό του ή με τους υπολογιστές στα ιντερνετκαφέ, μέσα σε 30 δευτερόλεπτα το πολύ. :cool:

Ο καλός παρόλο που έιναι χακεράς ολκής δεν έχει ακούσει ποτέ τη λέξη μπακάπ, ούτε και κανένας άλλος. Ούτε ξέρουν από αντίγραφα. Δηλαδή άμα το USB πέσει στη θάλασσα και χαθεί, αυτό ήτανε. Το αποκορύφωμα αυτου ήταν που σε μια φάση οι δυο καλοί συζητάνε ότι αν υποκύψουν στον εκβιασμό και παραδώσουν το στικάκι θα χάσουν όλες τις πληροφορίες που περιέχει. :inno::eek:

Τέλος πάντων, μετά από πολλές περιπέτειες σε μια στιγμή έκλαμψης ο ήρωας λέει στον άλλο ήρωα, αφού οι κακοί τους έχουν κλέψει το στικάκι: δε χρειάζεται οι κακοί να το παραδώσουν στα αφεντικά τους, μπορούν να στείλουν το περιεχόμενο με ημέιλ. :scared:

Εκεί η προσοχή μου αποσπάστηκε απο άλλα, πάντως μετά από λίγη ώρα που ξανακοίταξα όλα τα προβλήματα είχαν λυθεί, όλοι ευτυχισμένοι, οι κακοί στη φυλακή κλπ και βλέπουμε ένα από τα δευτερέυοντα πρόσωπα του έργου να πηγαίνει στο αεροδρόμιο και να έχει στο χέρι του ένα μπρελόκ με το επίμαχο στικάκι. Μάλλον αυτός δεν είχε ανακαλύψει το ημέιλ. :devil:
 
Top