Προσωπικά χρησιμοποιώ τον όρο "αποκανονικοποίηση" χωρίς προβληματισμό.
Εδώ ένα παράδειγμα χρήσης (33 φορές!) σε ακαδημαϊκό συγκείμενο (ακριβώς για το κάπνισμα):
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/3/f/9/attached-metadata-dlib-1357893947-328660-13878/20121219_Kostona_Panagioti_Mc.pdf
Έχω ίσως ξαναπεί πόσο διαχρονικά ευγνώμων αισθάνομαι προς την τάξη των βιβλιοθηκονόμων.
Ιδίως από τον κόβιντ και μετά, τους έχω αλλάξει τα φώτα με αιτήματα ηλεκτρονικά και ανταποκρίνονται εν τω άμα και το θάμα!
Αν δεν το έχει κάποιος από εδώ μέσα, το κοντινότερο και άνευ διαδικασιών σημείο όπου το βρίσκεις από Δευτέρα στις 9 το πρωί είναι η Βιβλιοθήκη του Δήμου Αθηναίων (Σταθμός Λαρίσης):
https://centralib.openabekt.gr/el/document/5b43525cb91bfa171f3833ea
(Τα έντονα δικά μου)
"Άλλα δυνητικά παθογόνα είναι τα παθοβιωτικά βακτήρια που είναι τύποι μικροβίων που σχετίζονται με χρόνιες φλεγμονώδεις ασθένειες. Αν και οι παθοβιώτες είναι συμβιωτικοί οργανισμοί μπορούν να γίνουν παθογόνοι αν τους δοθεί η ευκαιρία"...
Ωστόσο, το ίδιο το ΧΡΗΣΤΙΚΟ, στο λήμμα προλογίζω δίνει: 1. γράφω ή συντάσσω πρόλογο, 2. παρουσιάζω επόμενο ομιλητή ή εκφωνώ εισαγωγική ομιλία
Πώς, λοιπόν, στο λήμμα προλόγισμα/προλόγιση δεν συμπεριλαμβάνει και "εκφώνηση εισαγωγικής ομιλίας";
Εδώ τα περί Κραντωνέλλου (σελ. 230-231):
Στ. Μακρυμιχάλου, "Υπολείμματα της λατρείας του Αδώνιδος εν Μυκόνω. Ο Κραντωνέλλος" (1941)
https://digitallibrary.academyofathens.gr/archive/item/10444#clp-br-10445
Ως figures of sound repetition το βλέπω εδώ (σελ. 8):
https://dspace.uowm.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/1434/%ce%a7%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b7%20%ce%9c%ce%b1%cf%81%ce%b9%ce%ac%ce%bd%ce%b8%ce%b7.pdf?sequence=1&isAllowed=y