Χμ. Για κάνε και μια επικοινωνία με κανένα σύνδεσμο καταναλωτή... Ποια εταιρεία είναι, είπαμε; Ξεμπρόστιασμα τώρα!Το σκέφτηκα στην αρχή, αν όμως πας στην ιστοσελίδα της εταιρείας θα δεις ότι ηλεμηνύματα (ψόφησε κι άλλο;) μπορείς να στείλεις μόνο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης.
Και στο κάτω-κάτω, αφού τα σκάω και με σκάνε θα τη σκάσουν μ' ένα μεϊλάκι; Θα πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι τρόποι... Τι κάνουμε όταν το προϊόν που αγοράσαμε μας βγει σκάρτο;
Το κάπα είναι το Kapa18, σούπερμοδερατόρισσα, ιστορική συγγραφεύς του ιστορικού έπους του ΑνθόνιοΥΓ. Τι είναι το κάπα;
