Τηλεταινίες και ταινίες μικρού μήκους

daeman

Administrator
Staff member
Κι άλλο ένα σχετικό, ανώνυμου όμως αυτό, με ενσταντανέ:

bernardina

Η πρόταση του Lexoplast (με τις επαναλήψεις της :) ) μου θύμισε ότι υπάρχει και αυτή η εκδοχή της:

Earion

Staff member
Ένιωσα θαυμασμό. Σαν πεταμένο απόκομμα από ταινία κόμικ που (δεν) έκανε ο Ενκί Μπιλάλ.

cougr

¥
Απόλυτα υπέροχο!
Είναι τόσο καλό που θα μπορούσε εύκολα να αναπτυχθεί σε εκδοχή μεγάλου μήκους .

daeman

Administrator
Staff member
Buskers (2000) - Ian Power

This was the first film I wrote and directed after graduating film school in 2000 and it was funded by the Filmbase / RTE Short Film Scheme. Brilliant cast and crew, but have to single out the then six-year old Stephen Moran as the heart and soul of the film both off screen and on.

The film features music by U2 and Ewan Mc Coll and was filmed on location at the Guinness brewery, St. James Gate, and elsewhere in Dublin.

'Buskers' first screened at the Galway Film Fleadh in 2000 where it won Best Irish Short. The award would be the first of many prizes for the film, which was a festival hit around the world and ultimately got me signed as a commercial director. What can I say? It's rough around the edges but full of heart and I'm still proud of it!

~ Ian Power

daeman

Administrator
Staff member

The instrument was recreated using squeaky toys by Henry Dagg for a garden party held at Clarence House in 2010 by Prince Charles to support his Start initiative for sustainable living. The tune "Over the Rainbow" was played and caused great amusement.

Over the Rainbow & Dambusters' March - Henry Dagg on his Katklavier (Cat Organ) on Jools Holland's Hootenanny 2010

No animals were harmed in the making of this video. :whistle:

The Private Widdle Social Club - Henry Dagg and the Catastrophony

Apres un Reve (Gabriel Faure) - Henry Dagg on Musical Saw

Of men with squeaky cats...

cougr

¥
I, pet goat II. Μία αινιγματική ταινία, χωρίς διαλόγους, που αφηγείται;;; μακάρι να 'ξερα τι, φορτωμένη με σιωπηλά μηνύματα, κρυπτικά στοιχεία και μυστηριώδη εσωτερικό συμβολισμό.

Earion

Staff member
Εξαιρετική. Θα τη δω και θα την ξαναδώ πολλές φορές.

Το τι αφηγείται, άφησέ το, cougr, να το βρει ο καθένας για τον εαυτό του.

A story about the fire at the heart of suffering. Bringing together dancers, musicians, visual artists and 3d animators, the film takes a critical look at current events. A mysterious figure travels aboard his boat through a dark and desolate landscape in his quest for inner peace.

Σαν τι να λένε τα σχόλια των θεατών; Δεν τα διάβασα. Εγώ βλέπω μια διαδοχή εικόνων ονείρου, ένα ποτάμι συνειρμών, με ξεκίνημα από την εποχή του Μπους του Νεοτέρου, την κλιματική αλλαγή και το σχέδιο γεωτρήσεων για πετρέλαιο στις πολικές ζώνες, ένα πέρασμα του Μπιν Λάντεν με στολή ΣιΆιΈι, την κατάρρευση του βασιλείου των πάγων και το σώμα του Ιησού να γλιστρά πάνω σε μια βάρκα προς την αθανασία ενός αδήλωτου Άβαλον.

Ωραίο. Ωραία και η μουσική.

Elsa

¥
Πράγματι!
Στη βασική του ιδέα θυμίζει εκείνο το chain mail -που θα σας έχει έρθει κι εσάς, δεν μπορεί- με τη γυναίκα στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου και τα μπισκότα.

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Το φιλμάκι είναι ουγγαρέζικο και, σήμερα, οι σχέσεις Ούγγρων και Γερμανών δεν είναι ακριβώς αυτό που θα λέγαμε «καλές». Πώς θα δείξει λοιπόν όσο πιο γρήγορα (περίπου στο 0:30) γίνεται ο σκηνοθέτης τον κακό στην ταινία; Μα βάζοντας στα χέρια του το μπρελόκ με το χαρακτηριστικό Ampelmännchen, το «ανθρωπάκι του σηματοδότη», τον ανατολικογερμανικό «Γρηγόρη» που επέστρεψε στην καθημερινότητα σχετικά πρόσφατα, ως σήμα κατατεθέν ολόκληρου του Βερολίνου.

Attachments

• Mannchen.JPG
    Mannchen.JPG
    15.6 KB · Views: 279