Τα καλύτερα μουσικά γιουτιουμπάκια

nickel

Administrator
Staff member

This cover of Stand By Me was recorded by completely unknown artists in a street virtual studio all around the world. It all started with a base track—vocals and guitar—recorded on the streets of Santa Monica, California, by a street musician called Roger Ridley. The base track was then taken to New Orleans, Louisiana, where Grandpa Elliott—a blind singer from the French Quarter—added vocals and harmonica while listening to Ridley's base track on headphones. In the same city, Washboard Chaz's added some metal percussion to it.

And from there, it just gets rock 'n' rolling bananas: The producers took the resulting mix all through Europe, Africa, and South America, adding new tracks with multiple instruments and vocals that were assembled in the final version you are seeing in this video. All done with a simple laptop and some microphones.

Read about it at: http://www.playingforchange.com
http://www.playingforchange.com/episodes/page2

daeman

Administrator
Staff member
Εξαιρετικό!
Είμαι και εξαιρετικά προκατειλημμένος με το κομμάτι αυτό, βέβαια· αλλά τελικά δεν το κάνω μόνο εγώ ;): (http://www.lexilogia.gr/forum/showthread.php?p=35699#post35699)
Σε μία από τις πολλές σελίδες του you tube όπου υπάρχει το βιντεάκι κάποιος γράφει:

This is globalization, too. We just have to get it right.

To Stand By Me είναι ίσως το καλύτερο της σειράς Playing for Change.
Ορίστε κι άλλο ένα (επισημαίνω τις εκπληκτικές φωνές τής Ισραηλινής Tula, του Clarence Bekker και των Νοτιοαφρικανών Sinamuva, και τον Ινδό Rajhesh Vaidhya με το σιτάρ):

crystal

Χαλάω το ποιοτικό κλίμα τώρα, αλλά τα καλοκαίρια συνήθως περνάω φάση Ρυθμός 94.9 (πέρνα την σπίτι σου, θα μου πείτε :D). Για τον Ζαζ, που του αρέσουν κάτι τέτοια.

daeman

Administrator
Staff member
Τριάδες πάλι, με το κομμάτι που κάλλιστα θα μπορούσε να είναι η έμπνευση του όλου εγχειρήματος, το One Love του Bob Marley, (μ' ένα ταξιμάκι σε steel guitar ως εισαγωγή, τον Manu Chao με ολοκαίνουργια κόκκινη τραγιάσκα σαν Μαρσεγιέζος conman που μόλις έκανε μια καλή μπάζα, ένα υποδειγματικό πέρασμα από το σιτάρ στη steel guitar στο 3':06'' κι άλλη μια σειρά εξαιρετικών φωνών. Ο Keb' Mo' στο 3':45'' θα μπορούσε άνετα να σταθεί δίπλα στον Otis Redding):
Αν όλοι αυτοί είναι πράγματι μουσικοί του δρόμου, να πάρουμε τους δρόμους!
Καλημέρα!

Zazula

Administrator
Staff member
Χαλάω το ποιοτικό κλίμα τώρα [...] για τον Ζαζ, που του αρέσουν κάτι τέτοια.
Τι πα' να πει «χαλάς το ποιοτικό κλίμα»; Πάλι καλά να λες που βάζω κι εγώ κάνα mainstream, κάνα μπιτάκι, κάνα ξεσηκωτικό για μπάρες και τραπέζια — γιατί, αν περιμέναμε απ' τους υπόλοιπους, αυτοί έχουν playlist μόνο για wakes, όχι για awakes! :p

Ευχαριστώ θερμά για την αφιέρωση — αν κι εγώ την ακούω σε μέντλεϊ, με το οποίο σού επιστρέφω την αφιέρωση: :D

Zazula

Administrator
Staff member
Άντε, μια που με ξεσήκωσε η crystal, πάρτε και Lady GaGa vs Kat DeLuna - Dance Up [εξαιρετικοτατότατο mashup των Whine Up & Just Dance]:

Zazula

Administrator
Staff member
Καλημέρα. :) Διαλέγω τραγούδι, διαλέγετε από ποια γυναικεία φωνή θέλετε να το ακούσετε:

Edward Maya - Stereo Love (Vika Jigulina vocal version extended)

Edward Maya feat. Alicia - Stereo Love 2009 (radio mix)

When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done

Don't let go
Don't let go
...to my love

Can I get to your soul
Can you get to my thoughts
Can you promise we won't let go
All the things that I need
All the thing that you need
You can make it feel so real

Cause you can't deny
You've blown my mind
When I touch your body
I feel I'm losing control

I hate to see you cry
Your smile is a beautiful lie
Ihate to see you cry
My love is dying inside

I can fix all those lies
But baby, baby I run, but I'm running to you
You won't see me cry, I'm hiding inside
My heart is in pain but I'm smiling for you
Oh baby I'll try to make the things right
I need you more than air when I'm not with you
Please don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I

Πάλι καλά να λες που βάζω κι εγώ κάνα mainstream, κάνα μπιτάκι, κάνα ξεσηκωτικό για μπάρες και τραπέζια — γιατί, αν περιμέναμε απ' τους υπόλοιπους, αυτοί έχουν playlist μόνο για wakes, όχι για awakes! :p
Χε, χε.
Αχ, πού έχω το "Στον άλλο κόσμο που θα πας";
Δεν πειράζει, καλό είναι κι αυτό για τη "μετάβαση" στους κόλπους του ...Αβραάμ Μωυσέως.

SBE

¥
Προτιμώ την εκδοχή της
. Πιο ατμοσφαιρικό και πιο καουμπόικο.

Alexandra

Super Moderator
Staff member
United breaks guitars

Ή αλλιώς, πώς έγινε διάσημος μέσω YouTube ένας άγνωστος τραγουδιστής ενός άγνωστου συγκροτήματος, επειδή η αεροπορική εταιρεία United τού έσπασε την κιθάρα και αρνήθηκε να τον αποζημιώσει. Δείτε το βιντεάκι έχει πολλή πλάκα. Νομίζω ότι η United τώρα θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει. Κι αν έχετε λίγο χρόνο πηγαίνετε στη διεύθυνση που υποδεικνύει για το full story.

Full Story: http://www.davecarrollmusic.com/story... - In the spring of 2008, Sons of Maxwell were traveling to Nebraska for a one-week tour and my Taylor guitar was witnessed being thrown by United Airlines baggage handlers in Chicago. I discovered later that the $3500 guitar was severely damaged. They didn't deny the experience occurred but for nine months the various people I communicated with put the responsibility for dealing with the damage on everyone other than themselves and finally said they would do nothing to compensate me for my loss. So I promised the last person to finally say no to compensation (Ms. Irlweg) that I would write and produce three songs about my experience with United Airlines and make videos for each to be viewed online by anyone in the world. United: Song 1 is the first of those songs. United: Song 2 has been written and video production is underway. United: Song 3 is coming. I promise.

daeman

Administrator
Staff member
Και μια που πιάσαμε τις εκτελέσεις τραγουδιών της Nancy Sinatra, ορίστε και μία του πιο γνωστού της, που εκτός από ευχάριστη ως οφθαλμόλουτρο, είναι φρέσκια και δροσερή, ό,τι πρέπει για τον καύσωνα.
Ακούστε τη βράδυ και δυνατά· συνοδεύει άριστα ένα ή περισσότερα καλοφτιαγμένα mojitο :cool:

daeman

Administrator
Staff member
Από εκείνο το νήμα, με Μπουκόβσκι, Ρόμπερτ Κραμπ κ.τ.τ. θυμήθηκα ετούτο το εμβληματικό της πρώιμης γκαραζοψυχεδέλειας:

κι ένα από τα πιο γνωστά έργα του Crumb, το εξώφυλλο του LP Cheap Thrills της Janis Joplin με τους Big Brother & the Holding Company

daeman

Administrator
Staff member
Κι ένας αλλιώτικος μπουφετζής, από τον Γιώργο Πιλάλα/Ζορζ Πιλαλί και εξαιρετική slide κιθάρα

Last edited: