Κοψίδια και τσιμπολογήματα

nickel

Administrator
Staff member
Αν αναγνωρίσετε τον εαυτό σας στην περιγραφή του Μιχάλη Μητσού, στην πρώτη παράγραφο του χτεσινού άρθρου του, tough luck ή join the club...

Γιατρέ μου, πάσχω από κάτι που εγώ θα αποκαλούσα πολιτική σχιζοφρένεια, αλλά εσείς σίγουρα θα βρείτε έναν καλύτερο όρο. Επιτρέψτε μου να σας περιγράψω την κατάστασή μου. Κολυμπούσα πάντα στον χώρο της σοσιαλδημοκρατίας, καταλαβαίνετε τώρα, κάπου μεταξύ του παλιού ΚΚΕ εσωτερικού και του ΠΑΣΟΚ, δυσπιστία για τον Ανδρέα, πίστη στον Παπαγιαννάκη, ενθουσιασμός με τον Σημίτη, απογοήτευση στη συνέχεια, ένα ξαφνικό ενδιαφέρον για τους 58, μια έκπληξη από Το Ποτάμι, αλλά βασικά ήττες, ήττες.

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Κάποιοι είναι αξιοθαύμαστοι, αφού προφανώς διαβάζουν (εκτός από κλειδωμένα κείμενα) και βουλωμένα γράμματα... ;) :D

nickel

Administrator
Staff member
«Τα δακρυγόνα μαζί τα φάγαμε».
http://www.iefimerida.gr/news/174794/o-λουκάνικος-έγινε-γκράφιτι-εικόνες

pidyo

One evening — four in the morning, the end of December — Cohen took time out from his meditations to walk down to my cabin and try to explain what he was doing here.

Sitting still, he said with unexpected passion, was “the real deep entertainment” he had found in his sixty-one years on the planet. “Real profound and voluptuous and delicious entertainment. The real feast that is available within this activity.”

Was he kidding? Cohen is famous for his mischief and ironies.

He wasn’t, I realized as he went on. “What else would I be doing?” he asked. “Would I be starting a new marriage with a young woman and raising another family? Finding new drugs, buying more expensive wine? I don’t know. This seems to me the most luxurious and sumptuous response to the emptiness of my own existence.”

Pico Iyer, The Art of Stillness: Adventures in Going Nowhere.

cougr

¥

Sitting still, he said with unexpected passion, was “the real deep entertainment” he had found in his sixty-one years on the planet. “Real profound and voluptuous and delicious entertainment. The real feast that is available within this activity.”

Pico Iyer, The Art of Stillness: Adventures in Going Nowhere.

It seems that the proofreader was so entranced by the book's message of sitting still, that he took the message to heart and didn't bother to correct the omission of quotation marks around the words "sitting still" in the above sentence. :)

daeman

Administrator
Staff member
Shshsh. Be still, cougr, I'm watching the still. It sits nicely over the fire, and I'm sitting still, sipping the newborn spirit. :-)

~ A proofdrinker

nickel

Administrator
Staff member
Ωραίο χριστουγεννιάτικο τιτίβισμα:

Και στον Σκρουτζ τέτοια νύχτα, τρόικα πήγε.

nickel

Administrator
Staff member
Γέλασα μ' αυτό το τιτίβισμα που είδα στο Protagon.gr:

Ο Γιάννης Μηλιός δεν θα είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Σωστό. Στο υπουργείο Οικονομικών δεν συνηθίζεται τελευταία να μπαίνει εκλεγμένος.

nickel

Administrator
Staff member
Καθαρός ουραγός αστραπές δεν φοβάται!

(Αυτό μου είπαν ότι το είπε ο Θ. Τζήμερος για τον ΓΑΠ, αλλά είναι καλό και για γενικότερη χρήση.)

Παράπονο Καναδού στο 9gag, μια μέρα με θερμοκρασία -35C:
The air hurts my face. Why am I living where the air hurts my face?

nickel

Administrator
Staff member
Αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι πρωτότυπο, αλλά πρέπει να διασωθεί, αφού μάλιστα προέρχεται από πρώην σύντροφο και ποιητή:

Με τις εύκολες μεταπηδήσεις από το ένα κόμμα στο άλλο — όμορφος κόσμος, ηθικός, αντζελικά πλασμένος — ...

Τηλέμαχος Χυτήρης (Τα Νέα, 12/1/2015)

Μάλλον από το Twitter, αλλά δεν είμαι σίγουρος:
Experts are warning of buying fake copies of Charlie Hebdo's issue from eBay. They look like the originals but they don't offend anyone.

Η καλύτερη ερώτηση από το χτεσινό #asktsipras:
Πότε επιτέλους θα αμολυσει η Καλισι τους δράκους;
:lol: :lol:

SBE

¥
Να υποθέσω εγώ η αδαής ότι πρόκειται για γκεϊμθρονική ερώτηση;

Ονοματολογία της δίκης του Carlton (Λε Μοντ)

- Elle vous a fait quoi ? demande le président.

- Euh, une fellation.

- Vous l'avez payée combien?

- 100 euros.

- Vous connaissez son nom ? [La ligne téléphonique de son magasin, placée sur écoutes, révèle plusieurs appels vers le numéro de portable de la jeune femme en question.]

Il hésite encore, semble chercher dans les plis de sa mémoire. Finit par chuchoter.

- Mounia, je pense.