Greek malaka driver -- is it genetic?

nickel

Administrator
Staff member
Σε σχέση με τους νόμους οφείλουμε να κάνουμε δύο βήματα μπροστά για να λέμε ότι είμαστε ευθυγραμμισμένοι με άλλες χώρες της Δύσης: (α) Το πρώτο βήμα, να πείσεις τους πολίτες ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος. (β) Το δεύτερο βήμα, να πείσεις τους πολίτες ότι ο νόμος θα εφαρμόζεται και σε δύο μήνες ή σε δύο χρόνια. Άπαξ και κάνεις αυτά τα τεράστια βήματα, αυτό που μπορεί να φαίνεται σαν παραλογισμός για μία εβδομάδα, θα είναι λύτρωση σε ένα μήνα. Μόνο οι τρελοί θα παρκάρουν εκεί όπου θα ξέρουν ότι μέσα σε λίγα λεφτά θα έχει εμφανιστεί δημοτικός αστυφύλακας και θα του χώσει μια δαγκάνα.
 

Zazula

Administrator
Staff member
ΑΑΑΤΟΣ ΑΒΑΔΙΣΤΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ εποχούμενος για να μένει στο αμάξι όταν αυτό παρκάρεται διπλοτριπλοσειρά, ράμπες, λεωφορειολωρίδες κλπ. Ειδικό μπόνους για παραμονή εντός οχήματος όταν κλείνει εντελώς τον δρόμο ή σε περιοχές υψηλής μπινελίκωσης από απαίδευτους & μη-ενσυναισθηματούμενους διερχόμενους. Παραλαβή-παράδοση από τον χώρο σας. Κατά προτίμηση κυρία ευπαρουσίαστη ώστε να προσποιείται την έγκυο προκειμένου να καθίσταται εφικτή η είσοδος εντός δακτυλίου όλες τις μέρες. Το αμάξι διαθέτει κλιματισμό, ραδιοσιντί με usb/iPod/Bluetooth, πουλμούρ. Επιθυμητή ανάλογη προϋπηρεσία σε γαλατάδικο ή νερουλάδικο διανομής, καθώς και πρωτότυπο ευρύ υβρεπερτόριο. Αμοιβή με την ώρα, αναλόγως προσόντων, και μέχρι δύο καφέδες με μπουγάτσα σοκολάτα (απαγορεύονται αυστηρά οι τυρόπιτες στο δερμάτινο!) δώρο ημερησίως.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Αυτό δεν πρέπει να πάει στο νήμα του νεοφιλελευθερισμού;
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Ζάζουλα, έτσι και σε δω παρκαρισμένο να μου κλείνεις τη ράμπα, θα σου αδειάσω στο αυτοκίνητο πέντε κιλά σφολιάτα! :twit:
 

Zazula

Administrator
Staff member
Αυτό δεν πρέπει να πάει στο νήμα του νεοφιλελευθερισμού;
Μα, εννοείται — βρήκα τη λύση για την απασχόληση των ανέργων! :p
 

Zazula

Administrator
Staff member
Ζάζουλα, έτσι και σε δω παρκαρισμένο να μου κλείνεις τη ράμπα, θα σου αδειάσω στο αυτοκίνητο πέντε κιλά σφολιάτα! :twit:
Οι κλαρκσονισμοί μου προς απάντησή σου: :twit:
  • Clarkson's highway code on cyclists: "Trespassers in the motorcars domain, they do not pay road tax and therefore have no right to be on the road, some of them even believe they are going fast enough to not be an obstruction. Run them down to prove them wrong."
  • I was reading The Mirror the other day and came across a letter from a reader who wrote, 'I was riding my bike to work when this red Ferrari pulled up next to me. Out of the window, Jeremy Clarkson shouted 'Get a car', and drove off.' What I actually said was, 'Get a car you hatchet faced, leaf-eating N**i.
  • I don't understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?
 

drazen

New member
Εγώ φτιάχνω βαλίτσα για Αργεντινή. Αλόχα! Όχι αυτό είναι από αλλού. Πώς το λέτε εκεί κάτω το αντίστοιχο Ντράζεν; :D

Αν "αλόχα" (χαβάη; ) σημαίνει "γειά σου", τότε λέμε "hola" (προφέρεται όλα), αν πάλι "καλωσόρισες" λέμε "bienvenido /a".

Εσείς που είστε καί αγγλομαθείς, έχετε ανοικτούς δρόμους. Εδώ, το επίπεδο αγγλικών των τριάντα κάτι και άνω είναι το αντίστοιχο της Ελλάδας του 1980. Για γαλλικά, γερμανικά κ.λ.π ούτε που το συζητάω.

:)
 

SBE

¥
Για το ζήτημα της ακινητοποίησης των παράνομα παρκαρισμένων:
Η μόνη λύση είναι να μην σβήνονται τα πρόστιμα. Κι αν εμποδίζει ένα ιχ δεν το ακινητοποιείς εκεί που εμποδίζει, το μετακινείς.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Η μόνη λύση είναι να μην σβήνονται τα πρόστιμα. Κι αν εμποδίζει ένα ιχ δεν το ακινητοποιείς εκεί που εμποδίζει, το μετακινείς.
Αυτό ακριβώς που πιστεύω κι εγώ!
 

bernardina

Moderator
Για το ζήτημα της ακινητοποίησης των παράνομα παρκαρισμένων:
Η μόνη λύση είναι να μην σβήνονται τα πρόστιμα. Κι αν εμποδίζει ένα ιχ δεν το ακινητοποιείς εκεί που εμποδίζει, το μετακινείς.

Το μετακινείς, το κλείνεις στη μάντρα, και για να το πάρει πάλι πίσω να πρέπει να σκάσει τσουχτερό πρόστιμο. Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τι δγιάλο, θα το πάρει το μήνυμα. Ενδεχομένως στο τέλος θα τον συμφέρει περισσότερο να πηγαίνει με ταξί! :devil:
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Επεκτείνεται η χολή προς τους ποδηλάτες: η νέα μάστιγα.
Λέει:
Τι δουλειά είχαν όμως τις προάλλες 4 ποδήλατα (εκ των οποίων τα δύο με ανήλικα) στον κόμβο εισόδου της εθνικής οδού στο Δέλτα του Φαλήρου με κατεύθυνση τη Λεωφόρο Κηφισού; ΄Η δύο εβδομάδες νωρίτερα άλλοι τρεις επί της εθνικής οδού με κατεύθυνση τον κόμβο της Φιλαδέλφειας; Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο πράγμα από το να βγάλεις ένα ποδήλατο στην εθνική οδό. Μόνο ο αέρας του ταχύτερου οχήματος που θα περάσει από δίπλα του απειλεί να ρίξει τον ποδηλάτη κάτω. Σε χώρες που καταλαβαίνουν από κυκλοφορία απαγορεύεται η κίνηση στις εθνικές οδούς και στα μοτοποδήλατα, όπως και σε ό,τι έχει ταχύτητα μικρότερη των 60 χλμ. την ώρα. Τι τον νοιάζει όμως αυτό τον ποδηλάτη, να μην κόψει δρόμο;

Την ίδια δουλειά που είχαν και τα αυτοκίνητα, αγαπητέ κύριε Γαλιατσάτε. Το ποδήλατο ορίζεται στον ΚΟΚ ως όχημα και ως τέτοιο, έχει δικαίωμα να καταλαμβάνει τη λωρίδα στην οποία κινείται. Και οι άλλοι οδηγοί πρέπει να το προσπερνούν σαν να περνούσαν αυτοκίνητο. Το μικρό του μέγεθος δεν σημαίνει ότι πρέπει να θεωρούμε ότι μπορούμε να κινούμαστε στη λωρίδα μαζί του.

Τις προάλλες είδα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ποδηλάτη, να βγαίνει στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσει. Το πώς θα ξαναπερνούσε δεξιά, μάλλον δεν του πέρασε από το μυαλό. Ούτε βέβαια ότι θα υποχρέωνε σε επικίνδυνες μανούβρες, αφού για το προσπέρασμα ποδηλάτη επιβάλλεται μια απόσταση από το πλάι του τουλάχιστον ενάμισι μέτρου.

Πράγματι είναι επικίνδυνο, αλλά θα επαναλάβω: το ποδήλατο έχει τα ίδια δικαιώματα στο δρόμο με το αυτοκίνητο. Τι πάει να πει «θα υποχρέωνε σε επικίνδυνες μανούβρες»; Αν είχε μπροστά του αυτοκίνητο ο οδηγός, δεν θα πηδούσε από πάνω του, θα περίμενε να φύγει το αυτοκίνητο και να κάνει μετά την προσπέρασή του. Το ίδιο πρέπει να κάνει και με το ποδήλατο. Έλεος, επιτέλους.

Φυσικά, θα ήταν πολύ καλύτερο να υπήρχαν παντού ποδηλατόδρομοι, ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να κινούνται με ασφάλεια, προστατευμένοι από τον εκάστοτε οδηγό, και να μην τον ενοχλούν εκεί που θέλει να τρέξει με 300 χιλιόμετρα την ώρα. Όμως, προς το παρόν, ας διαβάσουμε κι αυτόν τον ρημαδιασμένο τον ΚΟΚ! Και εντωμεταξύ, στη Δανία: Commuters Pedal to Work on Their Very Own Superhighway
.

Α, και:
[...] έτσι και από τους ποδηλάτες θα ακούσετε διάφορες δικαιολογίες. Οτι η Αθήνα δεν έχει ποδηλατόδρομους, ότι οι δρόμοι είναι κακοσχεδιασμένοι, ότι οι οδηγοί δεν τους προσέχουν και άλλα.

Πράγματι, είναι απλή δικαιολογία ότι οι δρόμοι είναι κακοσχεδιασμένοι και γεμάτοι διπλοτριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα που σε αναγκάζουν να βγαίνεις αριστερά, ενώ πράγματι η Αθήνα έχει παντού ποδηλατόδρομους, αόρατους όμως, κι έτσι οι ποδηλάτες λένε ότι δεν έχει, ως δικαιολογία. Αν πεις, δε, για τους οδηγούς, πράγματι, τους προσέχουν τους ποδηλάτες.Όπως προσέχουν και τους πεζούς, και όπως προσέχουν και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Θανάσιμα.


Θα ήθελα ωστόσο να πω εδώ ότι φυσικά δεν είναι όλοι οι οδηγοί ίδιοι, ειδάλλως οι δρόμοι μας θα ήταν όπως της Αιγύπτου, και θα μετρούσαμε ακόμα περισσότερους νεκρούς κάθε χρόνο. Όμως, το ίδιο ισχύει για όλους όσοι κινούνται στους δρόμους: δεν είναι όλοι ίδιοι. Ούτε είναι οι ποδηλάτες αθώοι - θέλω να πω, ούτε κι αυτοί έχουν όλοι καλή συμπεριφορά στο δρόμο - πράγματι, κάποιοι κινούνται ανάποδα σε στενάκια, ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια, κλπ.

Όμως, το να κινείται ένα ποδήλατο σε οποιονδήποτε δρόμο είναι δικαίωμα που καλύπτεται από τον ΚΟΚ. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να ξέρει ότι το ποδήλατο μπορεί να έχει μια λωρίδα για τον εαυτό του. Και ο αρθρογράφος, αντί να γκρινιάζει, θα μπορούσε πράγματι να είχε γράψει ένα άρθρο που θα εστίαζε στ' αλήθεια στην κακή και παράνομη συμπεριφορά στο δρόμο - και όχι μόνο των ποδηλατών. Και επίσης θα ήταν καλό να ξέρει ότι ήδη μετράμε νεκρούς ποδηλάτες στην Ελλάδα, θύματα απρόσεκτων οδηγών.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Όμως, το να κινείται ένα ποδήλατο σε οποιονδήποτε δρόμο είναι δικαίωμα που καλύπτεται από τον ΚΟΚ.
Ας δούμε λοιπόν με την ευκαιρία τι αναφέρει ο «ρημαδιασμένος ο ΚΟΚ» στο Άρθρο 29 §1:
Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και στις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας, oι oπoίες διακρίνoνται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις oδoύς εισόδoυ και εξόδoυ εξ αυτών, απαγoρεύεται η κυκλoφoρία πεζών, εφίππων, ζώων, πoδηλάτων, ζωηλάτων oχημάτων και γενικά oχημάτων τα oπoία δεν κινoύνται με κινητήρα, ως και μηχανoκίνητων oχημάτων τα oπoία εξ υπoλoγισμoύ ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπoρoύν να αναπτύξoυν σε oριζόντια oδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιoμέτρων την ώρα.
Έλεος, πια! :)
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Ομολογώ με ντροπή ότι δεν το θυμόμουν. Θυμόμουν απλώς ότι ο κοκ ορίζει πως τα ποδήλατα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα οχήματα. Θα κάνω δέκα μετάνοιες μπροστά στο πρώτο κατάστημα της Μερσεντέ που θα βρω για να εξιλεωθώ.
 

SBE

¥
Παλάβρα, ένα γκούγκλισμα αρκεί για να σου δείξει ότι δεν είναι όλα τα οχήματα ίδια. :D

ΑΡΘΡΟ 29 (ΚΟΚ) : Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες

1. Στους αυτοκινητόδρομους και στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, οι οποίες διακρίνονται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις οδούς εισόδου και εξόδου εξ αυτών, απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών, εφίππων, ζώων, ποδηλάτων, ζωηλατων οχημάτων και γενικά οχημάτων τα οποία δεν κινούνται με κινητήρα, ως και μηχανοκίνητων οχημάτων τα οποία εξ υπολογισμού ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπορούν να αναπτύξουν σε οριζόντια οδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων την ώρα.

Σημ. Με πρόλαβε ο Ζαζ!
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Παλάβρα, ένα γκούγκλισμα αρκεί για να σου δείξει ότι δεν είναι όλα τα οχήματα ίδια. :D
Σε πρόλαβε ο Ζάζουλας. Εντάξει, θα πάω και στη Μπεμβέ για μετάνοιες.
 

LostVerse

Member
Θυμόμουν απλώς ότι ο κοκ ορίζει πως τα ποδήλατα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα οχήματα.

Ακόμα κι αν όριζε κάτι τέτοιο ο ΚΟΚ, αυτό δεν θα σήμαινε ότι έχουν διαφορετικές υποχρεώσεις. Π.χ. η συμμόρφωση στις ενδείξεις του φωτεινού σηματοδότη δεν είναι προαιρετική για τους ποδηλάτες. Το λέω επειδή 9 στους 10 ποδηλάτες στο κέντρο της Αθήνας τουλάχιστον, περνάνε με κόκκινο με απίστευτη άνεση, σαν να μην τρέχει τίποτα. Βέβαια αναγνωρίζω ότι η έννοια του Greek malaka driver δεν έχει να κάνει με το τι μέσο οδηγεί αυτός.
 

SBE

¥
Συνεχίζω από δω

Κάτι ελληνοάγγλοι φίλοι (από αυτούς που επειδή τους λείπει η Ελλάδα της βρίσκουν χίλια δυο στραβά) πήραν μια φορά ταξί από το αεροδρόμιο και πήγαν να βάλουν στο παιδί τους ζώνη ασφαλείας. Κι έφριξαν όταν ο ταξιτζής τους είπε ότι στην Ελλάδα τα αγαπάμε τα παιδιά μας, δεν τα δένουμε!!!
Και για να μην πηγαίνουμε μακριά, πριν μερικά χρόνια, έχοντας βαρεθεί να μαλώνω με την ανηψιά μου που δεν καθόταν και δεν έβαζε ζώνη αλλά προτιμούσε να στέκεται όρθια στο πίσω κάθισμα για να βλέπει, πήγα και της πήρα το καθισματάκι- μαξιλαράκι που είναι για μεγαλύτερα παιδιά. Με το που το είδαν οι γονείς, πριν καν καταλάβει το παιδί τι είναι, μου είπαν: δεν θα το χρησιμοποιήσει. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον: δεν θα το χρησιμοποιήσουμε. Οπότε χρειάστηκε να κάνω τη δασκάλα τις επόμενες μέρες. Κάναμε επίδειξη της χρήσης στο αυτοκίνητο, βάλαμε κανόνα ότι δεν έρχεται μαζί μου χωρίς το κάθισμά της, είπαμε ότι την ευθύνη για το κάθισμα την έχει η ίδια κλπ. Το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα με όλα αυτά, αντιθέτως του άρεσε που καθόταν πιο άνετα και έβλεπε έξω (και δεν το έπνιγε η ζώνη, οπότε δεν γκρίνιαζε). Δυστυχώς, όταν έφυγα όλα αυτά ξεχάστηκαν.
Και τελικά δεν ξέρω τι φταίει, γιατί οι Έλληνες που ξέρω στην Αγγλία που έχουν παιδιά, κάνουν σαν υστερικοί με τα παιδικά καθίσματα. Και δεν είναι γιατί φοβούνται την κλήση. Μήπως καλύτερη ενημέρωση; Μήπως στα μαιευτήρια τους μοιράζουν κανένα φυλλάδιο; Μήπως στα μαγαζιά που πουλάνε παιδικά τους τα πουλάνε με καλύτερο τρόπο;
 
στην Ελλάδα τα αγαπάμε τα παιδιά μας, δεν τα δένουμε!!!
Τόσο καιρό δε λέτε να βάλετε ένα εικονίδιο facepalm... Πώς θα εκφραζόμαστε;
μου είπαν: δεν θα το χρησιμοποιήσει.
Ακριβώς σαν εκείνους που είπαν στη νηπιαγωγό (η οποία είχε σχολιάσει κατάπληκτη το γεγονός ότι ο τετράχρονος γιος τους δεν φορούσε ζώνη): "δεν θέλει". Μάλιστα.

Εγώ μπήκα εδώ σήμερα για να περιγράψω μια εικόνα που είχα την ευκαιρία να θαυμάσω σήμερα. Είναι πραγματικά κρίμα να μην μπορείτε να την δείτε, γιατί ούτε με χίλιες λέξεις δεν θα μπορέσω να εκφράσω το μεγαλείο της.

Παπάκιας μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα δρόμου που έχει νησίδα στη μέση (πολύ μικρή είναι αλήθεια, είναι ένα κομμάτι δρόμου κάτω από γέφυρα, τρία-τέσσερα μέτρα όλο κι όλο) για να προσπεράσει με άνεση το αυτοκίνητο που είναι μπροστά του, αιφνιδιάζοντας εμένα που ετοιμάζομαι από τον κάθετο δρόμο να μπω στο ίδιο ρεύμα που κινείται κι εκείνος (αλλά με κανονική φορά εγώ, η αφελής), ενώ ταυτόχρονα μιλάει στο κινητό, το οποίο κρατά με το ένα χέρι (τι χαντς φρι και πράσιν' άλογα, αυτά τα κάνουν οι κουτόφραγκοι), ενώ το τσιγάρο κρέμεται από την άκρη των χειλιών του ισορροπώντας επικίνδυνα με κίνδυνο να του πέσει. Για κράνος δεν το συζητάμε, ούτε καν στον αγκώνα. Ευτυχώς (ή δυστυχώς) το άλλο χέρι του κρατούσε το τιμόνι.
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Εγώ έχω δει παρόμοια εκδοχή με α) παιδάκι πίσω, β) παιδάκι στο τιμόνι, γ) παιδάκι-σάντουιτς ανάμεσα σε μπαμπά και μαμά.
 
Top