metafrasi banner

get item

Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται όταν εγώ, το κατάστημα λιανικής, πάω στον προμηθευτή μου και αγοράσω ένα προϊόν που εκείνος έχει σε προσφορά. Όταν αγοράσω μια συγκεκριμένη ποσότητα τότε μου δίνει ο προμηθευτής τη δυνατότητα να αγοράσω Χ παραπάνω ποσότητα από αυτό το συγκεκριμένο προϊόν προσφοράς σε ακόμα χαμηλότερη τιμή ή ακόμα και δωρεάν.

Πώς θα το λέγατε αυτό το τερατάκι στα Ελληνικά; Δεν είναι το είδος σε προσφορά γιατί εκεί έχω το offer item. Δυστυχώς επίσης είναι τέτοιος ο όρος που ούτε ένα γκούγκλισμα της προκοπής δεν μπόρεσα να κάνω (ή σκούριασα λόγω ζέστης)...:cry:

Ευπρόσδεκτες όλες οι ιδέες.
 
Δεν βλέπω ενθουσιώδη προσέλευση στο νήμα αυτό και μάλλον θα συμβαίνει ό,τι και με μένα: ούτε το ήξερα ούτε το βρίσκω. Για να κάνω όμως σεφτέ, ας πω το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό βάσει περιγραφής: είδος σε κλιμακούμενη προσφορά.
 
Συγγνώμη, θα σας μπερδέψω τώρα: Ζήτησα εξηγήσεις και μου άλλαξαν τον ορισμό του όρου... Ο ορισμός, πλέον, λέει: An item offered to the retailer [by the supplier] to purchase a certain quantity of at a favorable price and terms.

Αν το έλεγα εκπτωτική προσφορά;
 

Palavra

Mod Almighty
Staff member
Προϊόν που προσφέρεται με έκπτωση λόγω όγκου;
 

daeman

Administrator
Staff member
Φίλος, περιφερειακός διευθυντής πωλήσεων μεγάλης πολυεθνικής στη Ελλάδα, μου είπε σ' ένα βιαστικό τηλεφώνημα ότι χρησιμοποιούν τους όρους προσφορές και έξτρα παροχές, τον τελευταίο ιδίως για προϊόντα που πρωτολανσάρονται στην αγορά. Ο προμηθευτής δηλαδή προσφέρει στους χονδρέμπορους ή τους μεγάλους πωλητές λιανικής εξαρχής μειωμένη τιμή σε κάποιο προϊόν ή έκπτωση λόγω μεγάλου όγκου παραγγελίας ή δωρεάν επιπλέον ποσότητα από το βασικό προϊόν της παραγγελίας ή, εάν πρόκειται για νέο προϊόν, τους δελεάζει με προτάσεις του στιλ: "Πάρε τόση ποσότητα (καθορισμένη από την εταιρεία) από το τάδε βασικό προϊόν (το απαραίτητο) και θα σου δώσω έξτρα, δωρεάν τόση ποσότητα από το καινούργιο για να το προωθήσεις".

Μην πυροβολείτε εμένα, μεταφορές κάνω, επικουρικά. Πρόσεξα να μη σπάσω τίποτα, αλλά όταν δεν ξέρεις να χειριστείς καλά αυτό που μεταφέρεις, συμβαίνουν και ατυχήματα.
 
Καλημέρα!

Από τον ελληνικό κώδικα διαφήμισης-επικοινωνίας ΕΚΔ-Ε
Κεφάλαιο Α, Προώθηση Πωλήσεων

27/01/11
Κεφάλαιο A: Προώθηση Πωλήσεων

Το παρόν κεφάλαιο πρέπει να ερμηνεύεται σε συνάρτηση με τις Γενικές Διατάξεις του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε).
Αντικείμενο του Κεφαλαίου Α

Το παρόν κεφάλαιο ισχύει για τις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ προκειμένου ένα προϊόν να καθίσταται ελκυστικότερο δια της παροχής κάποιου πρόσθετου οφέλους, σε είδος ή χρήμα, ή της γένεσης της προσδοκίας απολαβής τέτοιου οφέλους. Το κεφάλαιο ισχύει ανεξάρτητα από το είδος της διανομής ή των μέσων, περιλαμβανομένων των ηλεκτρονικών και οπτικοακουστικών μέσων. Επίσης ισχύει για την προώθηση μέσω κινήτρων παρεχομένων σε πωλητές και λιανέμπορους, καθώς και για τις προσφορές σε ρεπορτάζ αγοράς εντύπων ή οπτικοακουστικών μέσων.

Οι ενέργειες προώθησης συνήθως έχουν προσωρινό χαρακτήρα, εντούτοις το παρόν κεφάλαιο ισχύει εξίσου ως προς τις μακροπρόθεσμες και μόνιμες χρήσεις τεχνικών προώθησης.

Το παρόν κεφάλαιο καλύπτει κάθε είδος προώθησης πωλήσεων περιλαμβανομένων και των εξής

προσφορών κάθε είδους δώρων ή εκπτώσεων·
μειωμένων τιμών και δωρεάν προσφορών·
διανομής δειγμάτων και εξαργυρώσιμων, ανταλλάξιμων εκπτωτικών και διαφημιστικών κουπονιών·
ενεργειών προώθησης συνδεδεμένων με φιλανθρωπικές δραστηριότητες·
κάθε είδους διαγωνισμών προώθησης με βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων κινήτρων.
Ειδική Ορολογία Ενεργειών Προώθησης Πωλήσεων

"Οι παρακάτω ορισμοί αφορούν συγκεκριμένα στο παρόν κεφάλαιο και πρέπει να ερμηνεύονται σε συνάρτηση με τους γενικούς ορισμούς που διαλαμβάνονται στις Γενικές Διατάξεις:

ο όρος «πρόσθετο όφελος» αναφέρεται σε οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες (ή συνδυασμό τους) που προσφέρονται με τον σκοπό της προώθησης·
ο όρος «επωφελούμενος» αναφέρεται σε οποιοδήποτε πρόσωπο, εταιρία ή οργανισμό που αποτελεί τον στόχο της εκάστοτε ενέργειας προώθησης πωλήσεων ή που αντλεί από αυτήν κάποιο όφελος, σε χρήμα ή είδος·
ο όρος «προώθηση επιβράβευσης» αναφέρεται σε κάθε είδους διαγωνισμούς ικανοτήτων ή κληρώσεις βραβείων που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ενέργειες προώθησης πωλήσεων·
ο όρος «μεσάζων» αναφέρεται σε οποιοδήποτε πρόσωπο, εταιρία ή οργανισμό, πλην του προωθούντος, που υπεισέρχεται στην υλοποίηση κάθε είδους ενεργειών προώθησης πωλήσεων·
ο όρος «κύριο προϊόν» αναφέρεται στα προωθούμενα προϊόντα ή υπηρεσίες (ή συνδυασμό τους)·
ο όρος «προωθών» αναφέρεται σε κάθε πρόσωπο, εταιρία ή οργανισμό που αναλαμβάνει ή για λογαριασμό του οποίου αναλαμβάνεται μια ενέργεια προώθησης.

Αναλόγως των περιστάσεων, κάθε παραγωγός, χονδρέμπορος, λιανέμπορος ή άλλο πρόσωπο που συμμετέχει στις διαδικασίες του μάρκετινγκ δύναται να είναι προωθών, μεσάζων ή/και επωφελούμενος, για τους σκοπούς μιας συγκεκριμένης ενέργειας προώθησης πωλήσεων."

Οπότε, ίσως να μπορείς να πεις εκπτωτική προσφορά, που λες κι εσύ, ή, αν δεν θέλεις να μπλέξεις με τις προσφορές, καθώς έχεις και το offer, να πεις παροχή πρόσθετου οφέλους ή απλά πρόσθετο όφελος.
 
Top