metafrasi banner

crush beads

Πρόκειται για ένα από τα καινούρια χαρακτηριστικά ασφάλειας των αυτοκινήτων, και σίγουρα δεν το έχει το σαραβαλάκι μου. Στο κείμενό μου αναφέρεται μόνο σε μια λίστα, χωρίς άλλη επεξήγηση.

Εδώ λέει τα εξής:
Body Structure - Crush beads and stiffeners engineered into the vehicle body help absorb energy, while preserving the integrity of the vehicle compartment. These reinforcements provide additional protection in an offset- type impact.

Και σε αυτό εδώ το άρθρο λέει ότι crush beads = fold initiators

Σκέφτομαι κάτι σαν "ζώνες ελεγχόμενης πρόσκρουσης/παραμόρφωσης". Τι λέτε και σεις;
 

daeman

Administrator
Staff member
...
Σκέφτομαι κάτι σαν "ζώνες ελεγχόμενης πρόσκρουσης/παραμόρφωσης". Τι λέτε και σεις;

Ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης (κατά την πρόσκρουση).

http://www.topspeed.com/cars/chrysler/2007-chrysler-300-ar17177.html
 

daeman

Administrator
Staff member
...
Figure 5 shows the shapes of the front side member models used in trial manufacture. The cross-sectional shapes at the edges shown in Fig. 5 are similar shape of the hexagonal cross section shown in Fig. 1(d). The trial parts have a shape in which the part height from the part front edge to the back edge was increased from 80 mm to 150 mm, while the total length of the part was 450 mm. Crush beads, which function as initiation points for axial crushing in a collision, were also provided on the front edge of the part.
http://www.jfe-steel.co.jp/en/research/report/018/pdf/018-18.pdf

Δηλαδή να τ' αφήσω; (Καταλαβαίνετε ότι είναι το ίδιο πράγμα; ) :D

Απ' ό,τι βλέπω, τα crush beads είναι τα σημεία παραμόρφωσης που ενσωματώνονται στο αμάξωμα κατά την κατασκευή του, ώστε να ξεκινήσει από αυτά η παραμόρφωση κατά την πρόσκρουση και να κατευθυνθεί στις επιθυμητές σύμφωνα με τον κατασκευαστή διευθύνσεις.

Προτιμώ την «ελεγχόμενη παραμόρφωση», γιατί με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να ελέγξουν την παραμόρφωση του αμαξώματος, όσο γίνεται. Την πρόσκρουση, από την άλλη, μάλλον δεν μπορούμε να την ελέγξουμε, γιατί αν μπορούσαμε, θα την αποφεύγαμε εντελώς. :-)
 
Top