Τα καλύτερα μουσικά γιουτιουμπάκια

nickel

Administrator
Staff member
Σαν αποχαιρετισμό στον Σίντνεϊ Πουατιέ, ένα τραγούδι που μου είχαν αφιερώσει κάποτε οι μαθητές μου.

Μουσικό μπορεί εν μέρει να χαρακτηριστεί κι αυτό. Εμφανίζεται άλλωστε και ο Λιούις Άρμστρονγκ!

nickel

Administrator
Staff member
In Memoriam λέγεται η μελωδία του 32χρονου σήμερα Ρώσου μινιμαλιστή πιανίστα και συνθέτη Kirill Richter. Άκουσα τη μουσική παρακολουθώντας την τέλεια εκτέλεση πατινάζ από την Kamila Valieva.

nickel

Administrator
Staff member
Να το ομολογήσω; Να το ομολογήσω. Έχω ακούσει το Whiter Shade of Pale μερικές εκατοντάδες φορές και το 'χα χορέψει στα χρόνια που έπρεπε αρκετές δεκάδες. Τους στίχους του ωστόσο προσπάθησα μία φορά να καταλάβω τι λένε και εκείνη η μια φορά μού έφτανε...

nickel

Administrator
Staff member
The classical “super-trio”, Yo-Yo Ma (cello), Emanuel Ax (piano) and Leonidas Kavakos (violin), begin their performance at Washington’s Kennedy Centre with a performance of Ukraine’s national anthem. A full, standing house.

nickel

Administrator
Staff member
Σήμερα το πρωί έβλεπα ένα βίντεο από το τηλέφωνο Ουκρανού, σ’ έναν δρόμο στη Μελιτόπολη όπου οι πολίτες σταμάτησαν για λίγο μια ρώσικη φάλαγγα αυτοκινήτων, κι ένιωθα μέσα μου την ανάγκη να φωνάξω στους Ρώσους στρατιώτες: «Προσέξτε, σας βλέπουν οι μανάδες σας». Δεν πιστεύω βέβαια ότι οι Ρώσοι έχουν ελεύθερη πρόσβαση σ’ αυτά τα βίντεο. Σε λίγο μπορεί και οι στρατιώτες να μην είναι Ρώσοι. Θυμήθηκα ωστόσο το τραγούδι του Στινγκ.

Πληροφορίες από Wikipedia:

"Russians" is a song by Sting, from his debut solo album, The Dream of the Blue Turtles, released in June 1985, and released as a single in November. The song is a commentary and plea that criticises the then-dominant Cold War foreign policy and doctrine of mutual assured destruction (MAD) by the United States and the then existing Soviet Union.

In 2010, Sting explained that the song was inspired by watching Soviet TV via inventor Ken Schaffer's satellite receiver at Columbia University:

I had a friend at university who invented a way to steal the satellite signal from Russian TV. We'd have a few beers and climb this tiny staircase to watch Russian television... At that time of night we'd only get children's Russian television, like their "Sesame Street". I was impressed with the care and attention they gave to their children's programmes. I regret our current enemies haven't got the same ethics.

[…]
On March 5, 2022, during Russia's invasion of Ukraine, Sting posted a video of himself performing "Russians" on Instagram stating:

I’ve only rarely sung this song in the many years since it was written, because I never thought it would be relevant again. But, in the light of one man’s bloody and woefully misguided decision to invade a peaceful, unthreatening neighbor, the song is, once again, a plea for our common humanity. For the brave Ukrainians fighting against this brutal tyranny and also the many Russians who are protesting this outrage despite the threat of arrest and imprisonment - We, all of us, love our children. Stop the war.

Lyrics:

In Europe and America there's a growing feeling of hysteria
Conditioned to respond to all the threats
In the rhetorical speeches of the Soviets
Mister Khrushchev said, "We will bury you"
I don't subscribe to this point of view
It'd be such an ignorant thing to do
If the Russians love their children too

How can I save my little boy from Oppenheimer's deadly toy?
There is no monopoly on common sense
On either side of the political fence
We share the same biology, regardless of ideology
Believe me when I say to you
I hope the Russians love their children too

There is no historical precedent
To put the words in the mouth of the president?
There's no such thing as a winnable war
It's a lie we don't believe anymore
Mister Reagan says, "We will protect you"
I don't subscribe to this point of view
Believe me when I say to you
I hope the Russians love their children too

We share the same biology, regardless of ideology
But what might save us, me and you
Is if the Russians love their children too.

nickel

Administrator
Staff member
Εντυπωσιακή εκτέλεση του "Rolling in the deep" από την Αλεξάνδρα Σιετή στο πάντα καλό Music Box.

nickel

Administrator
Staff member
Βρήκα περισσότερα εδώ:

και εδώ:

nickel

Administrator
Staff member
Να δείτε που κάπως έτσι φαντάστηκαν εκεί στον Σύριζα ότι θα μπορούσε να δουλεύει μια κυβέρνηση που θα προέκυπτε από το αναλογικό εκλογικό σύστημα.

Wiener Cello Ensemble 5+1: Bolero​

nickel

Administrator
Staff member
Αποχαιρετώ τον Βαγγέλη Παπαθανασίου, τον οποίο είχα πρωτακούσει όταν ήταν μέλος των Forminx σε κάποια συναυλία σε αίθουσα της Πατησίων — αν θυμάμαι καλά. Αντιγράφω από το διαδίκτυο μια πληροφορία για την επιτυχία εκείνης της εποχής (ακόμα θυμάμαι το χαζό τρενάκι που δημιουργούσαμε χορεύοντας το Τζερόνιμο Γιάνκα):

Το πρώτο συντριπτικό hit τους (το Jeronimo Yanka) ξεκίνησε σαν χορευτικό παραλήρημα στη «Ρέμβη» της Θεσσαλονίκης και έγινε χρυσό 45αράκι μέσα σε μία εβδομάδα. Ελάχιστοι, όμως, ξέρουν τι είναι ο Jeronimo για τον οποίο, στο τέλος του κομματιού, ακούγεται και μια υστερική κραυγή (από τη φωνή του Παπαθανασίου): Ο Βαγγέλης είχε από μικρός ένα τρελό όνειρο. Ήθελε να μπορούσε να καλωδιώσει με κρυφά μεγάφωνα όλες τις πολυκατοικίες της Αθήνας και μία νύχτα ν' ανέβει με το μικρόφωνο στον Λυκαβηττό και να ουρλιάξει «Τζερόνιμοοοοοοοοο», για να δει χιλιάδες ανθρώπους να πηδάνε πανικόβλητοι από τα μπαλκόνια. Αυτό το όνειρο μπορεί να μην το πραγματοποίησε ποτέ του, αλλά το έκανε ηχητική πραγματικότητα στο φινάλε της μεγαλύτερης επιτυχίας των Forminx, το θρυλικό πια Jeronimo(oooooo) Yanka.

Ας έχουμε εδώ την αγαπημένη Μυθωδία: