Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα

Η ίδια ιστορία είχε δημοσιευθεί το 1966 και το 1976 από το Μίκυ Μάους, αλλά δεν βλέπω να αναφέρεται στην πραγματική μετακίνηση με κάποιο σημείωμα των συντακτών. Την ιστορία έγραψε ο Ρομάνο Σκάρπα το 1961.
 

bernardina

Moderator
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Helle, 1966... :D

Α, γεια σου Μπέρνη. Χέλλε, μην υποτιμάς τις δυνατότητες των Ελλήνων τεχνικών.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Το ξέρεις ότι οι γέφυρες είναι περίεργα ζώα, έτσι;

Tacoma Narrows (1940):


Ο συντονισμός σε δράση...
 
Θα μπορούσα να παραθέσω άπειρες φωτογραφίες από ελληνικά έργα. Προφανώς ξέρω την περίπτωση της Tacoma Narrows, δεδομένου ότι σπούδασα μηχανικός, όμως εκείνη η γέφυρα κατέρρευσε γιατί έτυχε να πέσει σε ένα φαινόμενο που ακόμη ήταν πρακτικά άγραφο στην μηχανική. Ο συντονισμός συχνότητας ιδιοταλάντωσης δεν συμβαίνει μόνο σε γέφυρες, πάντως.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Πώς και δεν υπάρχει κάτι για Ελλάδα στο λήμμα της Wikipedia "Nazi plunder";
Όταν (και αν ποτέ) δημιουργηθεί, ίσως βρουν στοιχεία και εδώ:

Τον Ιούνιο ο πρώτος επαναπατρισμός αρχαιοτήτων που εκλάπησαν κατά την Κατοχή
8.000 κομμάτια αγγείων επιστρέφει μουσείο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας.


Το άρθρο εδώ (Καθημερινή)
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Δεν είναι φρέσκο, αλλά...

DEMRE, Turkey — In the fourth century A.D., a bishop named Nicholas transformed the city of Myra, on the Mediterranean coast of what is now Turkey, into a Christian capital.

Nicholas was later canonized, becoming the St. Nicholas of Christmas fame. Myra had a much unhappier fate.

After some 800 years as an important pilgrimage site in the Byzantine Empire it vanished — buried under 18 feet of mud from the rampaging Myros River. All that remained was the Church of St. Nicholas, parts of a Roman amphitheater and tombs cut into the rocky hills.

But now, 700 years later, Myra is reappearing.

Συνέχεια, εδώ (ΝΥΤ)
 

SBE

¥
Διαβάζοντας το άρθρο αυτό είχα την εξής απορία: υπάρχει όριο στον αριθμό των επισκεπτών στην Ακρόπολη; Με ποιό ρυθμό πρέπει να φεύγουν για να μπαίνουν οι άλλοι;
Επίσης, υπάρχει καμιά συνεννόηση με τα κρουαζιερόπλοια; Δηλαδή ξέρει κάποιος υπεύθυνος της Ακρόπολης ότι την τάδε ημερομηνία θα έχουν πολλή δουλειά, ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα ή γίνονται όλα στην τύχη και όποιος πρόλαβε τον Παρθενώνα είδε;
Επίσης: όταν λέει φύλακες εννοεί προσωπικό ασφαλείας ή υπαλλήλους του μουσείου;

Τέλος, είμαι προθυμότατη να δεχτώ ότι ήταν ανοιχτή μόνο μία θυρίδα εισόδου γιατί το προσωπικό βαριόταν να ανοίξει τις άλλες, αλλά ας τους δώσουμε κι ένα ελαφρυντικό: η μέθοδος αυτή είναι στάνταρ μέθοδος ρύθμισης της ροής εισόδου. Αντί να μπαίνουν πέντε-πέντε, μπαίνουν ένας ένας.

ΥΓ Για να μην πω για τη διαφήμιση που θα κάνουν οι τουρίστες φεύγοντας: πήγαμε στην Ακρόπολη και είχε τόσο πολύ κόσμο που περιμέναμε δυο ώρες στην ουρά- αυτό για τους περισσότερους σημαίνει όχι ότι είναι χάλια η οργάνωση αλλά ότι είναι δημοφιλές το θέαμα.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Επίσης: όταν λέει φύλακες εννοεί προσωπικό ασφαλείας ή υπαλλήλους του μουσείου;
Ποιο μουσείο; Το μουσείο είναι αλλού, εδώ μιλάμε για τον αρχαιολογικό χώρο. Και φύλακες είναι αυτοί που ελέγχουν τα εισιτήρια των εισερχομένων, η καταγγελία είναι εντελώς ξεκάθαρη. Όσο για τους πόσους χωράει ταυτοχρόνως η Ακρόπολη, όποιος την έχει επισκεφτεί μπορεί να κάνει μια προσωπική εκτίμηση.
 

nickel

Administrator
Staff member
Καλημέρα. Σκέφτηκα κι εγώ το ζήτημα της ροής, αλλά δύο δεδομένα δεν μου πάνε καλά: γιατί υπάρχουν τότε 4 μηχανήματα ελέγχου (και ενδεχομένως και 4 ελεγκτές); Όταν τοποθετήθηκαν τα μηχανήματα, δεν έγινε μελέτη ροής προσέλευσης; Το δεύτερο: αγωγή δεν έχει ο υπάλληλος να απαντήσει ότι έτσι ελέγχεται η ροή;

Αλλά δεν αρκεί να διαμαρτύρεται κανείς γενικά και αόριστα. Πρέπει να πάρεις ονόματα και φωτογραφίες των αραχτών και να τα στείλεις στην Όλγα και να της εξηγήσεις ότι χωρίς πυραμίδα που να δουλεύει, η ευθύνη είναι δική της. Διότι κάθεται αραχτός όποιος ξέρει ότι κανείς δεν θα τον ελέγξει και κανείς δεν θα τον εγκαλέσει.

Αν καλώς δούλευε ένας και κάθονταν πέντε, ας το έλεγε αρμοδίως το υπουργείο στην παραπονούμενη. Τώρα μείναμε με την απορία.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Παίδες, δεν ξέρω πότε πήγατε τελευταία φορά στην Ακρόπολη, αλλά αν πας μία ώρα πριν απ' το κλείσιμο σε συμβουλεύουν να έρθεις άλλη μέρα γιατί «δεν θα προλάβεις». Ατύπως το ωράριο συμπιέζεται ώστε να μην υπάρχει πολύς κόσμος στον χώρο την ώρα της λήξης του.

Επίσης σε μεγάλες ουρές σε πολιτισμένα μέρη δίνεται (α) εκτίμηση για τον χρόνο αναμονής εξαρχής, πχ σε ταμπέλα ή φωτεινό πίνακα, και/ή (β) υπάρχουν προβλέψεις για την απασχόληση με κάποιον τρόπο του κόσμου που περιμένει.

Τέλος, μην υποτιμάτε το γεγονός ότι, όπως και να το κάνουμε, οι ξεναγοί ξέρουν καλύτερα το συγκεκριμένο θέμα. Όλα τ' άλλα είναι straw man.
 

nickel

Administrator
Staff member
Μα γιατί έκανες αυτή την προσθήκη μετά το δικό μου μήνυμα; Δεν αμφισβήτησα την ακρίβεια της καταγγελίας. Την αποτελεσματικότητά της αμφισβήτησα.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Μην παίρνεις τα πάντα προσωπικά, θα καταλήξεις δυστυχισμένος. Οι δύο πρώτες παράγραφοι αφορούν γενικά τη συζήτηση που πυροδοτείται με το #393, ενώ η τρίτη απευθύνεται στο #394.
 

SBE

¥
Δεν υποτιμώ το ότι οι ξεναγοί ξέρουν τον χώρο. Είπα επίσης ότι δεν αμφιβάλλω ότι παίζει ρόλο και η αγένεια και η τεμπελιά των υπαλλήλων. Τέλος, έχω πάει στην Ακρόπολη δύο φορές. Και τις δύο ήταν χειμώνας και ήταν πριν είκοσι χρόνια. Επομένως δεν μπορώ να κάνω καμιά προσωπική εκτίμηση για το πόσο κόσμο χωράει. Και δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται τόσο ύποπτο ή εξυπνακίστικο το ότι ρωτάω πόσο κόσμο χωράει.

Τέλος, ουρά με εκτίμηση για τον χρόνο αναμονής και με υπόστεγο και ανεμιστήρες να ψεκάζουν νερό για τη ζέστη είδα τελευταία φορά στο Κέιπ Τάουν, στο τελεφερίκ για το Τραπεζοειδές Όρος. Στις Βερσαλίες δεν είδα τέτοιο πολιτισμό. Ούτε στο Βρετανικό Μουσείο. Προφανώς είναι θέμα του κάθε χώρου και όχι της κάθε χώρας.
 
Top