metafrasi banner

warm lead

Καλημέρα,

καμία καλή ιδέα πώς να αποδοθεί με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις;

Βρήκα αυτό και αυτό.

Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Θα μπορούσαμε μήπως να πούμε «ένθερμος υποψήφιος (πελάτης)» και «ψυχρός υποψήφιος (πελάτης)» για να διατηρήσουμε την αντιστοιχία warm/cold (prospect);
 
Καλημέρα,

μια χαρά είναι το "ένθερμος", το οποίο όμως το έχω χρησιμοποιήσει για το "hot lead". :( :confused:

Υπάρχει στην πραγματικότητα διαφορά μεταξύ των δύο;
 

Zazula

Administrator
Staff member
Ναι, έχεις δίκιο: εδώ το warm lead είναι αντίθετο του cold lead (με την έννοια ότι ο πρώτος κάτι έχει ακούσει για την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ενώ ο δεύτερος ούτε που τα ξέρει). Από την άλλη, το hot lead αναφέρεται στο ώριμο φρούτο: ο υποψήφιος πελάτης που ενδιαφέρεται άμεσα κι είναι έτοιμος να πέσει χωρίς πολλά-πολλά.

Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα να ανεβάσεις τη θερμοκρασία στο hot lead, αποδίδοντάς το με τα διακαής ή φλογερός λ.χ., αλλά έχω την αίσθηση πως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σωστό.


Εάν ξεφύγουμε από τη θερμοκρασιακή αναλογία, τότε θα τολμούσα να ρίξω στο τραπέζι για συζήτηση τα:
  • αδιάφορος υποψήφιος = cold lead
  • υποψιασμένος υπoψήφιος = warm lead
  • ενδιαφερόμενος υποψήφιος = hot lead
 
Ωραία μου ακούγονται όλα. Για το warm lead θα μπορούσαμε να πούμε, εκτός από το υποψιασμένος υποψήφιος, ενημερωμένος;
 

Zazula

Administrator
Staff member
Αρκεί να μην προκληθεί σύγχυση με το ότι του έχει γίνει ήδη κάποια ενημέρωση σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, διότι μπορεί μεν να του έχει γίνει ενημέρωση (ή να γνωρίζουμε με ασφάλεια ότι είναι ενημερωμένος, επειδή π.χ. ζήτησε παλιότερα να του στείλουμε προσπέκτους), αλλά μπορεί και να του είμαστε γνωστοί επειδή απλώς τον έχουμε φλομώσει στη διαφήμιση. Αλλά ομολογώ ότι, όσο το σκέφτομαι, δεν μου φαίνεται άσχημο και το «ενημερωμένος».
 
Γιατί να μη μείνουν σε γλώσσα εμπορικής πιάτσας, που διευκολύνει και στη μετάφραση τέτοιων κειμένων, κρύος και ζεστός πελάτης, άντε και ο καυτός (ή ζεματιστός... και ζεματισμένος, αν τον πιάσουν κότσο).
Εδώ βλέπουμε και πότε "κρυώνει" ο πελάτης. :)
 
Μας ενδιαφέρει πώς και πότε ενημερώθηκε ο υποψήφιος πελάτης; Το ζητούμενο δεν είναι απλώς να γνωρίζει τα προϊόντα; (αν έχω χάσει κάτι παρακαλώ διορθώσέ με ;) )
 
Top