metafrasi banner

playability = παικτικότητα ή ευπαιξία ; ...και μερικά άλλα σχετικά

mortal

New member
Χεχε, thanks παιδιά, εντάξει εδώ κάνετε περισσότερο δουλειά οπότε μην αγχώνεστε, απλά είδα φως και μπήκα! :)

Daeman σε παιχνίδι όπως ας πούμε το Myst [ή τα τύπου Myst] είναι ακριβώς όπως λες, μια περιήγηση μιας και δεν είναι εντελώς πήγαινε πάρε το αντικείμενο και συνδύασε το με αυτό, αλλά [από παλιότερες περιγραφικές περιηγήσεις στο παιχνίδι που είχα δει] μια περιγραφή εγγράφων που πρέπει να διαβάσεις, τοποθεσιών, χαρακτήρων που ενδεχομένως θα πρέπει να μιλήσεις ή ίσως ανεύρεση μυστικών κ.λπ., δλδ περισσότερο σε Adventures αυτό. Για τα πιο σύγχρονα adventures [3ετία plus] δεν ξέρω βέβαια γιατί απλά έπαψα να ασχολούμαι. [Συνήθως από gameboomers και gamefaqs έψαχνα για υλικό αν λειτουργεί σωστά η μνήμη μου]

Εντάξει το σκέφτηκα πολύ λογοτεχνικά το στράτα σαν παλιό μυθιστόρημα, σε gaming fora πάντως έχουμε το ελεύθερο να αυτοσχεδιάζουμε. ;)

Στα RPG, τα Action ή τα Strategy παντός τύπου όταν χρησιμοποιείται αντί του guide, όπως λέει η luckycat, αναφέρει κατάσταση με υπο-ιστορίες [quests/assignments ή όπως αλλιώς το έχει το κάθε game] και ακούγεται κάπως περίεργα [αλλά βοηθάει να χαρείς το παιχνίδι το ίδιο καλά ;)] αν δεν έχει περιγραφή της ιστορίας του παιχνιδιού με αναφορές στο πώς θα υπερβείς τα όσα δύσκολα σημεία του και προσθέτει μετά μυστικά [γενικά ή easter eggs] και ό,τι άλλο υπάρχει για βοήθεια σε ένα μέρος.

Απλή αναφορά κάνω επειδή νομίζω πως όλοι τα έχουμε επισκεφθεί και τιμήσει δεόντως. :)

Σας αφήνω εδώ για να μην το βγάλω εντελώς off-topic. :)
 
Όταν λέμε walkthrough, μην βάζετε στο μυαλό σας μόνο 100% γραμμικά adventures, υπάρχουν για κάθε είδους παιχνίδι και όσο πιο μη γραμμικό είναι τόσο περισσότερο παραπέμπει το walkthrough σε γενικές οδηγίες.
 
Top