Τα καλύτερα μουσικά γιουτιουμπάκια

Και επειδή μου ζητήθηκε από τον κύριο Νίκο, δεν θα μπορούσα να μην ανταποκριθώ! Με τον τρόπο μου βέβαια...

Για τη λεξιλογία, λοιπόν, με πολλή αγάπη.

Καληνύχτα σας!

Υ.Γ. Ειρήσθω εν παρόδω... (καλά το είπα;;; λολ), είμαι η πρόγκβαμπ του τρανσλάτουμ και είμαι... ας τα λέμε καλά. ;)

Εκτέλεση βασισμένη στο τραγουδάκι Mambo Number 5, επηρεασμένη δε από τις πολιτικές εμπειρίες τής Αμερικής τη δεκαετία 90. Η φωνή είναι του κυρίου Weird Al Yankovic, το τραγούδι έχει τίτλο Bimbo Number 5:

nickel

Administrator
Staff member
Χορταστική οκτάλεπτη εκτέλεση του Bennie and the Jets από τον Έλτον Τζον σε συναυλία στο Ρίο (της Βραζιλίας, όχι το δικό μας).

nickel

Administrator
Staff member
Αγαπημένο τραγούδι (Little Wing του Τζίμι Χέντριξ — αν δεν ξέρετε το ορίτζιναλ, εδώ), σε πανέμορφη εκτέλεση από αγαπημένο συγκρότημα (The Corrs). Sheer beauty.

nickel

Administrator
Staff member
Καλή Κυριακή!

Miraculous you call it, babe.|We’ve got warehouses of butter|We cower in our shelters
You ain’t seen nothing yet.|We’ve got oceans of wine|With our hands over our ears.
They’ve got Pepsi in the Andes,|We’ve got famine when we need it|Lloyd-Webber’s awful stuff
They’ve got McDonalds in Tibet.|We’ve got designer crime|Runs for years and years and years.
Yosemite’s been turned into|We’ve got Mercedes|An earthquake hits the theatre,
A golf course for the Japs,|We’ve got Porsche|But the operetta lingers,
And the Dead Sea is alive with rap.|Ferrari and Rolls Royce|Then the piano lid comes down
Between the Tigris and Euphrates|We’ve got choice.|And breaks his fucking fingers…
There’s a leisure centre now,|She said: Meet me|It’s a miracle!
They’ve got all kinds of sports,|In the Garden of Gethsemane, my dear|
They’ve got Bermuda shorts.|The Lord said: Peter, I can see|
They had sex in Pennsylvania,|a house from here.|
A Brazilian grew a tree,|An honest man|
And a doctor in Manhattan|Finally reaped what he had sown,|
Saved a dying man for free.|And a farmer in Ohio has just repaid a loan.|
It’s a miracle, another miracle!|It’s a miracle, another miracle!|
By the grace of God Almighty|By the grace of God Almighty|
And the pressures of the marketplace .... |And the pressures of the marketplace|
The human race has civilized itself.|The human race has civilized itself.|
It’s a miracle!|It’s a miracle!|

oublexis

This thing landed in my email today. It's from the auditions of the American So you think you can dance. Eat your hearts out, boys and girls!

nickel

Administrator
Staff member

Έχει κυλήσει πολλή βροχή πολύ νερό στ' αυλάκι από τότε που το τραγουδούσε ο Τζιν Κέλι.

(Ναι, εξακολουθώ να προτιμώ την πρωτότυπη.)

Sonia LARA'I'SSI, Ghanili choua'i' choua'i'

Η φατσούλα είναι της Hend Sabri. Η φωνάρα είναι της 14χρονης, τότε (1994), Sonia Laraissi, η οποία έκτοτε εξαφανίστηκε (όποιος ξέρει τι απέγινε, ας μας πει). Η (πολύ ωραία) ταινία είναι "Οι σιωπές του παλατιού" (Samt el koussour, Les silences du palais), της Τυνήσιας Moufida Tlatli. Το τραγούδι είναι το "Γκανίλι σουάι σουάι", σε στίχους του Beirem Tounsi και μουσική του Zakharia Ahmed (εκτός λάθους). Πρώτη εκτέλεση: Oum Kalthoum. Τα συμφραζόμενα της σκηνής είναι τα εξής, στα γαλλικά:

Le soir de la fête, Sarah demande à Alia de chanter. Celle-ci monte sur l’estrade et entame une chanson de Omm Kalthoum ( Ghanili chouwaya « chante pour moi »).... Alia, voyant Lotfi rentrer dans la salle, interrompt la chanson de Omm Kalthoum, et s’élance dans l’interprétation d’une chanson patriotique, une sorte d’hymne à la liberté et à l’indépendance, sévèrement interdite par les Beys, les princes et les régnants.

Στους κουρασμένους Λεξιλόγους, αφιερώνω αυτόν τον απαλό αναστεναγμό για όνειρα γλυκά:

nickel

Administrator
Staff member
Ευχαριστούμε, κυρία και κύριοι. Και τώρα ένα κλιπάκι από την αποψινή ταινία στο Nova, το August Rush (ελληνικός τίτλος: Η μελωδία της καρδιάς). Παραμύθι βασισμένο στον Όλιβερ Τουίστ. Αξιοποιεί τη μουσική στο έπακρο και θα ανέβαζα γιουτιουμπάκι με το August's Rhapsody, αλλά είναι το φινάλε της ταινίας. Οπότε: