metafrasi banner

consumer planning = σχεδιασμός βάσει καταναλωτικής συμπεριφοράς

Μεταφράζω ένα xls με τμήματα και υπηρεσίες πολυεθνικής. Δεν έχω συγκείμενο, οπότε κάθε κελί και καημός, κάθε κελί και δάκρυ.
Το συγκεκριμένο κελί γράφει: Category Development and Consumer Planning
Το category development το έχω βάλει "ανάπτυξη προϊοντικών κατηγοριών" με βάση ένα ταπεινό στοιχείο που βρήκα στο google. Το consumer planning θα μπορούσε να είναι "σχεδιασμός καταναλωτικών προϊόντων";
 
Δεν νομίζω ότι είναι αυτό. Απ' ό,τι καταλαβαίνω από εδώ, πρέπει να έχει σχέση με marketing και εντοπισμό της συμπεριφοράς του καταναλωτικού target group.
Εδώ λέει: The consumer planning team must proactively identify consumer based issues and opportunities to beat the competition and drive performance.
 
Χμ... Ενδιαφέροντα τα links σου. Πώς ακούγεται ο "προγραμματισμός βάσει καταναλωτικής συμπεριφοράς";
 
Αν μάλιστα δεν ήταν να χωθεί στο κελί, θα έλεγα κι ένα χορταστικό «σχεδιασμός βασισμένος στη συμπεριφορά των καταναλωτών».
 
Εγώ κόλλησα με το "ανάπτυξη προϊοντικών κατηγοριών". Θα το προτιμούσα "ανάπτυξη κατηγοριών προϊόντων" -- θα σου έβγαζε και δύο γράμματα λιγότερα στο κελί.
 
Στο χώρο του μάρκετινγκ ο όρος "προϊοντική κατηγορία" είναι δόκιμος και, απ' ό,τι έχω δει, προτιμητέος σε σύγκριση με την "κατηγορία προϊόντος/ων".

Εντελώς ενδεικτικά:
http://64.233.183.104/search?q=cach...ροϊοντική+κατηγορία"&hl=en&ct=clnk&cd=1&gl=gr
http://64.233.183.104/search?q=cach...ϊοντικές+κατηγορίες"&hl=en&ct=clnk&cd=4&gl=gr
http://www.ermisawards.gr/media/Noms_Files/Ermis_PR\2034.pdf
 
Ζαζ, έθεσα απλώς θέμα προσωπικής προτίμησης. Το 70% της ορολογίας του μάρκετινγκ μου φέρνει, στην καλύτερη περίπτωση, φαγούρα -- για να μην πω τίποτα χειρότερο.
 
Είναι κάτι σαν τη μικρή προτίμηση που έδειξα παραπάνω για το «συμπεριφορά των καταναλωτών» σε σχέση με το «καταναλωτική συμπεριφορά». Που, άλλωστε, αν το βασανίσουμε λιγάκι, θα δούμε ότι μπορεί να έχουν και διαφορά (π.χ. εγώ είμαι, στο δικό μου μέτρο, καταναλωτής, άρα μετράει η συμπεριφορά μου ως καταναλωτή, αλλά δεν έχω καθόλου «καταναλωτική συμπεριφορά» — εντελώς «αντικαταναλωτική» θα έλεγα, μάλιστα· με μικρές και γνωστές εξαιρέσεις).

Οι παλιότεροι αντιδρούμε λιγάκι στα νέα παράγωγα, αλλά ταυτόχρονα ας είμαστε προετοιμασμένοι και για νέες συνθέσεις, π.χ. προϊοντοκατηγορίες :D
 
Βεβαίως! Ιδού:
36_20_7.gif
 
Θεϊκό!

(Τέκνικαλ κουέστιον: γιατί το παραπάνω μήνυμα ΔΕΝ εμφανίστηκε στα New Posts μου;)
 
Θεϊκό!
(Τέκνικαλ κουέστιον: γιατί το παραπάνω μήνυμα ΔΕΝ εμφανίστηκε στα New Posts μου;)
Ώστε γι' αυτό περίμενα και περίμενα χτες το βράδυ την αντίδρασή σου, αλλά δεν ερχόταν :-)
 
Ώστε γι' αυτό περίμενα και περίμενα χτες το βράδυ την αντίδρασή σου, αλλά δεν ερχόταν :-)

Όχι, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι άνοιξα λίγο το ιντερνέτι στο ημίχρονο του ματς, και μετά δεν ξανακατέβηκα στο γραφείο μου (υπενθυμίζω: το γραφείο μου βρίσκεται ΈΞΩ από το σπίτι. Αν κλείσω για βράδυ, αυτό ήταν, πάπαλα).

Όμως εξακολουθεί να παρατηρείται το ίδιο: New Posts 0, αλλά αν τα κοιτάξω ένα-ένα βρίσκω συνεχώς καινούργια μηνύματα.
 
Εμένα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο:
ενώ έχω δει όλα τα new posts, την επόμενη φορά που μπαίνω μού λέει πάλι τα ίδια ως new posts. Η μόνη λύση είναι αφού διαβάσω τα new posts, μετά να πατήσω το mark forums read, ώστε να μηδενίσω το κοντέρ.
 
Επίσης μου τη σπάει που αν ποστάρω μήνυμα μου εμφανίζεται ως new post. Χάρηκα πολύ, το ξέρω.
 
Back
Top