Συγγνώμη που βγαίνω εκτός θέματος αλλά εδώ αγγίξατε μια πολύ ευαίσθητη χορδή μου! Για μένα το πιο τραγικό στοιχείο του ελληνικού σχολείου δεν είναι ούτε η παράλειψη της θεωρίας της εξέλιξης από τα σχολικά εγχειρίδια, ούτε ο βομβαρδισμός και η πλύση εγκεφάλου με τα θρησκευτικά από τις τρυφερότερες ηλικίες μέχρι να πάρεις απολυτήριο, μολονότι κι αυτά τραγωδίες αποτελούν. Το χειρότερο που κάνει (ή ΔΕΝ κάνει) το σχολείο είναι αυτή η απαξίωση της λογικής σκέψης, της αυτονομίας στη μάθηση! Να μάθουν στο παιδί/ στον έφηβο πώς να βγάζει συμπεράσματα, πώς να επεξεργάζεται τα δεδομένα που έχει για να πάει μόνος του ένα βήμα παραπέρα... Μόνο μάθημα από καθέδρας και παπαγαλία και πάμε παρακάτω... Έλεος πια!Θυμάμαι ότι από αυτή την κραυγαλέα αντίφαση μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τελικά το πρόβλημα δεν είναι τα όσα ξέρουμε ή δεν ξέρουμε για την εξέλιξη, αλλά ότι ένα 30-40% των ερωτηθέντων αδυνατεί να αντιληφθεί το περιεχόμενο μιας απλής πρότασης και να το επεξεργαστεί λογικά, ή αδυνατεί να αντιληφθεί ότι η απάντηση που έδωσε στη μία ερώτηση έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την απάντηση που έδωσε στην αμέσως επόμενη.