Αγγλοελληνικό & Ελληνοαγγλικό λεξικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΧΡΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ 10

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Πώς έκανες την online αγορά; Με πιστωτική κάρτα ή Paypal; Πρέπει να απευθυνθείς και να ζητήσεις ακύρωση της αγοράς, καταγγέλλοντας ως απάτη την εταιρεία που εξακολουθεί να δέχεται χρήματα, αλλά κατά τα άλλα δεν λειτουργεί.
 
Οι επιλογές πληρωμής είναι δύο (αντιγράφω από το σάιτ):
α) PayPal ή με Πιστωτική μέσω Paypal
β) Κατάθεση σε λογαριασμό Τραπέζης

Εγώ επέλεξα το πρώτο και πλήρωσα μέσω Paypal, το οποίο χρέωσε την πιστωτική μου. Ναι, έχεις δίκιο, λογικά με καλύπτει το PayPal Buyer Protection. Σκοπεύω πάντως να απευθυνθώ και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ο χρόνος βέβαια που θα χάσω με όλα αυτά δεν θα αξίζει τα 19 ευρώ (μείον τις χρεώσεις του Paypal για την επιστροφή χρημάτων), αλλά τουλάχιστον θα βγάλω το άχτι μου (ελπίζω).

Μου φαίνονται πάντως απίστευτα όλα αυτά. Δηλαδή εδώ και μήνες (τουλάχιστον) η Magenta ουσιαστικά δεν υφίσταται ως εταιρεία, δέχεται χρήματα για προϊόντα τα οποία δεν παραδίδει ποτέ, και δεν έχει βουίξει ο (μεταφραστικός) κόσμος;
 

rogne

¥
Δηλαδή εδώ και μήνες (τουλάχιστον) η Magenta ουσιαστικά δεν υφίσταται ως εταιρεία, δέχεται χρήματα για προϊόντα τα οποία δεν παραδίδει ποτέ, και δεν έχει βουίξει ο (μεταφραστικός) κόσμος;

Ίσως ελάχιστοι ν' αγοράζουν πια τα λεξικά της, και μπορούμε να φανταστούμε κάνα-δυο λόγους γι' αυτό (που δεν αφορούν την ποιότητα των λεξικών, για να μην παρεξηγηθώ)...
 
Μια και αναγκαστικά χάνεις όλον αυτό το χρόνο, Στάθη, έγραψες και στη Bookia όπου έχει μετακομίσει ο...υπεύθυνος; Έτσι, για το γαμώτο.
 
Από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με πληροφόρησαν ότι μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής, είτε στην τράπεζα της πιστωτικής μου είτε στο PayPal. Επειδή όμως το PayPal και όχι η Magenta έχει χρεώσει την κάρτα μου, πιθανότατα η τράπεζα θα με παραπέμψει σε αυτό, οπότε καλύτερα να απευθυνθώ κατευθείαν στο PayPal. Όταν τους είπα ότι και άλλοι έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα (δηλ. δεν έλαβαν κωδικούς ενεργοποίησης για το λεξικό που αγόρασαν και δεν είχαν κανένα τρόπο επικοινωνίας με την εταιρεία) και αν μπορεί να γίνει κάτι γενικότερα, πέρα από τη συγκεκριμένη συναλλαγή, για να μην την πατήσουν κι άλλοι, δήλωσαν αναρμόδιοι και με παρέπεμψαν στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ως υπεύθυνη για ηλεκτρονικές απάτες.
 

nickel

Administrator
Staff member
Ας κάνουμε λίγη υπομονή. Έχω επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους της εταιρείας και ελπίζω ότι γρήγορα θα έχουμε κάποια ικανοποιητική εξήγηση.
 

magenta

New member
Πληροφοριακά:

Αγόρασα χτες διαδικτυακά το Αγγλοελληνικό & Ελληνοαγγλικό λεξικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΧΡΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ 10. Μετά από λίγες ώρες, παίρνω μέιλ με τους κωδικούς για ενεργοποίηση μέσω διαδικτύου και μέσω τηλεφώνου, μόνο που τα σχετικά πεδία είναι κενά (βλ. συνημμένο). Πριν από λίγο, παίρνω τηλέφωνο στους δύο αριθμούς που αναφέρονται στα στοιχεία επικοινωνίας στο μέιλ, αλλά βγαίνει μήνυμα ότι οι συγκεκριμένοι αριθμοί δεν υπάρχουν. Κάλεσα και τον αριθμό φαξ μπας και, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Δεν μου έμενε παρά να απαντήσω στο μέιλ ([email protected]), με κοινοποίηση στο [email protected] (ο σύνδεσμος «επικοινωνήστε μαζί μας» που περιλαμβάνεται στο μέιλ οδηγεί σε φόρμα επικοινωνίας). Ομολογώ ότι έχω ξενερώσει, αφενός γιατί χρειάζομαι το λεξικό άμεσα και αφετέρου γιατί θεωρώ αδιανόητο να δίνονται λάθος στοιχεία επικοινωνίας.

View attachment 5215

Γεια σας,

Από λάθος τού συστήματος, δεν περιλήφθηκαν κωδικοί στο email που λάβατε.
Σας στείλαμε νέο email με τους κωδικούς σας για να ενεργοποιήσετε το λογισμικό σας.

> θεωρώ αδιανόητο να δίνονται λάθος στοιχεία επικοινωνίας.

Ποια είναι λάθος στοιχεία επικοινωνίας;
Στη σελίδα με τη φόρμα επικοινωνίας στο magenta.gr, υπάρχει και η φόρμα και το email εάν επιθυμείτε απευθείας επικοινωνία.

Η διάθεση των λογισμικών ΜΑΤΖΕΝΤΑ γίνεται κανονικά, με πλήρη υποστήριξη, κύρια μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
 
Ευχαριστώ για την αποστολή των κωδικών.

Ποια είναι λάθος στοιχεία επικοινωνίας;
Στη σελίδα με τη φόρμα επικοινωνίας στο magenta.gr, υπάρχει και η φόρμα και το email εάν επιθυμείτε απευθείας επικοινωνία.
Λάθος στοιχεία επικοινωνίας είναι οι δύο αριθμοί τηλεφώνου (συν το φαξ) που αναγράφονταν στο αρχικό μέιλ σας με τους κωδικούς και οι οποίοι αριθμοί δεν ισχύουν. Προτίμησα να χρησιμοποιήσω αντί για email τηλέφωνο για πιο «απευθείας» επικοινωνία. Όσο για τη φόρμα και το email, η απάντηση σε αυτά ήρθε μετά από περισσότερες από 48 ώρες, και μάλιστα μετά τη μεσολάβηση κοινών γνωστών. Άλλωστε, είδαμε ότι άλλοι χρήστες δεν πήραν ποτέ απάντηση μέσω φόρμας και email.

Η διάθεση των λογισμικών ΜΑΤΖΕΝΤΑ γίνεται κανονικά, με πλήρη υποστήριξη, κύρια μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Το γεγονός ότι
α) η απάντησή σας ήρθε μετά από περισσότερες από 48 ώρες, και μάλιστα κατόπιν μεσολάβησης κοινών γνωστών,
β) άλλοι χρήστες αναγκάστηκαν να επικοινωνήσουν μαζί σας με ανορθόδοξο τρόπο (μέσω της σελίδας σας στο Facebook, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, μόνο τη Magenta δεν αφορά) ακριβώς επειδή δεν έπαιρναν απάντηση ούτε μέσω email, ενδεχομένως επειδή δεν είχαν το προνόμιο των κοινών γνωστών,
γ) το φόρουμ δεν είναι προσβάσιμο
με κάνει να έχω σοβαρές αμφιβολίες για την κανονικότητα της λειτουργίας και την πληρότητα της υποστήριξης.
 
Top