Θεωρώ πως 9 στις 10 φορές έχει δίκιο με αυτά που βλέπω κάθε μέρα! Έχω δει να βγάζουν τον πελάτη τρελό άπειρες φορές , μόλις φεύγει να τον θάβουν κλπ. Όταν ο πελάτης θέλει τα χρήματά του πίσω έχει δίκιο, όταν έχει άλλη τιμή το ράφι κ άλλη του λένε να πληρώσει, έχει δίκιο. Όταν ζητάει ένα προϊόν και του πασάρουν κάτι άλλο, έχει δίκιο, όταν τον βγάζουν τρελό έχει δίκιο, όταν χωρίς λόγο του μιλάς με υφάκι έχει δίκιο. Όταν μπαίνει σε ένα κατάστημα και δεν του λένε ούτε ένα καλημέρα κι είναι όλοι κατσούφηδες και γκρινιάζει, έχει δίκιο. Η κάθε επιχείρηση ή υπάλληλος , όποιος είναι υπεύθυνος τέλος πάντων, οφείλει να ζητήσει συγνώμη από τον πελάτη κι όχι να του πουλάει τρέλα!