Eurovision 2012

Καθώς και μια άλλη ανάλυση που να λέει γιατί δεν μπορείτε να το δείτε εσείς — ο Ζάζουλας ιδιαίτερα, που του αρέσουν και τα γρήγορα.
Μα το σουηδικό δεν είχε ΤΙΠΟΤΕ που να μ' αρέσει. Είναι κλασική περίπτωση που με στέλνει για ραδιοζάπινγκ αν βάλει τέτοιο κομμάτι ο σταθμός που ακούω.
 
Ας πάρουμε ένα τραγούδι που ήρθε λίγο πιο πάνω από τα δικά μας των θέσεων 16 & 17 — και εδώ συμμερίζομαι την άποψη ενός νέου στην τρίτη δεκαετία του που ξέρει από μουσική όλο λίγοι. Το τραγούδι έχει έναν καλό (αν και επαναλαμβανόμενο) ρυθμό, μια άκρως ενδιαφέρουσα βραχνή γυναικεία φωνή, ωραίο πάντρεμα βιολιού και ηλεκτρικής κιθάρας (που ακούγεται καλύτερα στο σιντί απ' ό,τι στο λάιβ). Δεν έχει γκλαμουριά στην εμφάνιση, δεν έχει πολλούς συμμάχους. Εγώ το έχω στα τραγούδια που μπορώ να ξανακούω, ο νέος το είχε ίσως πρώτο. Εσείς;

 
Όταν τέθηκε το θέμα πως η Αλβανή είναι και καλά φωνάρα, αυτό το τραγούδι αποτέλεσε τον δικό μου αντίλογο: Η Rona αναλώθηκε στο να μας πείσει πως έχει φωνή, θάβοντας έτσι ένα ούτως-ή-άλλως όχι-τίποτε-το-ιδιαίτερο κομμάτι —και τελικά μη πείθοντάς μας—, ενώ η Kaliopi έδειξε πως έχει τη φωνή να υποστηρίξει ένα καλά στημένο για Γιουροβίζιον κομμάτι. Το άκουσα ευχάριστα κι ευχαρίστως το ξανάκουγα.
 
Καλώς σας βρήκα! Ωραία η ιδέα για ανάλυση αλλά μάλλον θα γίνουμε γραφικοί γιατί είναι πάντα υποκειμενικό το τι είναι ωραίο. Το ότι ο κόσμος επιλέγει 1 από 3 ή 5 τραγούδια να πάει δεν σημαίνει ότι είναι έστω και μέτριο 1 από τα 5! (Και στις εκλογές ψηφίζουμε για πρωθυπουργό αλλά δεν σημαίνει πως κάποιος είναι καλός από τους υποψήφιους!). Οπότε το τραγούδι που πάει δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα το γούστο της μάζας (είναι απλά αυτό που θεωρούν λιγότερο χάλια). Για να κάνουμε μια μικρή ανάλυση έστω να πούμε εδώ πως την μουσική βιομηχανία αυτή τη στιγμή τη σπρώχνει η γνώμη 13χρονων έως 16χρονων. Η μόδα λοιπόν τώρα είναι "σκηνική παρουσία"! κλασικά παραδείγματα (μπιονσέ, σακίρα, λοπεζ, lady gaga και πιό τοπικά εδώ ρουβάς κλπ κλπ). Τα λόγια των τραγουδιών δεν παίζουν κανένα ρόλο (κυρίως βογκάνε όλες αυτές εκτός της gaga που βάζει τις μπριζόλες στο κεφάλι), η μουσική κάτω του μετρίου και συχνά χάλια (συνήθως ένα μονότονο μπιτ από ένα synthesizer), και τα σχόλια πάντα : είδες το καινούργιο βίντεο της σακίρα? χορεύει τέλεια! και φαίνεται το κούνημα των γοφών κάτω από το see through φόρεμα! (όχι σπουδαίοι στίχοι, όχι καταπληκτική μελωδία, όχι ωραίο το σολάρισμα του Χ όργανου). Οι MUSE στην αγγλία με καταπληκτικούς και ψαγμένους στίχους, υπέροχη μελωδία και πολλά, πολλά βραβεία, δεν έχουν κάνει ούτε 1 νούμερο 1 ούτε καν στην Αγγλία! για παράδειγμα. Και φυσικά το ελληνικό :κόβουμε φλέβες για το ρουβά! ωραίο παλικάρι, ας γινότανε μοντέλο. (η φωνή είναι 12χρονου κοριτσιού, τα τραγούδια απαίσια και εντελώς παράφωνος!). Το γεγονός είναι πως οι μουσικά καταρτισμένοι δεν είναι αυτοί που ψηφίζουν στις γιουροβίζιον! Στο θέμα gaga είναι που κολλάει και η γιουροβίζιον. Ψηφίζουν μονοκούκι κάτι διαφορετικό. ΟΧΙ κάτι πιο ωραίο αλλά κάτι διαφορετικό. Γι'αυτό και οι γιαγιάδες βγήκαν δεύτερες και όχι τελευταίες. Φυσικά εννοείται και ότι ψηφίζουν όλοι τους γείτονες που συμπαθούν και εμάς οι γείτονες μας αντιπαθούν και είναι και λίγοι οι γείτονές μας.
 
Απόλυτα σεβαστή η άποψη της κυρίας Δαμιανίδη και πολύ ωραία η εξήγηση γιατί η Σουηδία πήρε τόσους πολλούς βαθμούς, αλλά μέχρι και μετά το βράδυ του τελικού η συνέντευξη αυτή σε εφημερίδα της αντιπολίτευσης του Αζερμπαιτζάν 1 μόλις μέρα πριν τον τελικό δεν ήταν γνωστή σε σχεδόν κανέναν από όσους ψήφισαν! Αν είχε διαρρεύσει τέτοια πληροφορία σίγουρα το FB και το twitter θα είχαν πάρει φωτιά σε όλη την Ευρώπη και σίγουρα και στο λογαριασμό όλων μας κάπως θα έφτανε! Όλως περιέργως κανείς δεν γνώριζε και ακόμη και αν είχε τηλεόραση η κυρία Δαμιανίδη δεν θα έβλεπε την είδηση πριν την eurovision γιατί κανένα κανάλι και καμία κουτσομπολίστικη εκπομπή ή οι ειδήσεις δεν το αναφέρανε το Σαββάτο! Οπότε δεν πιστεύω ότι έγινε αυτό που λέει η κυρία Δαμιανίδη, αλλά η πίεση από στοιχήματα και αυτό το καθημερινό με το θέμα των "φαβορί" και το σπρώξιμο από τις γύρω χώρες, και να δώσω και εγώ κάποια πληροφορία εδώ η κοπέλα έχει κάνει αρκετά νούμερο 1 σε όλες τις τριγύρω χώρες και για αυτό πήρε ΌΛΑ τα 12ρια από αυτές και απόδειξη ότι καθώς η Φινλανδία δεν πέρασε στον τελικό, η Νορβηγία βγήκε τελευταία με μόλις 7 βαθμούς και η Δανία 3η από το τέλος με 21! Όποια χώρα ψήφισε Σκανδιναβία, ψήφισε Σουηδία και όχι τις άλλες! Είναι απλό! Εμείς δώσαμε 6! Η δική μας λοιπόν νεολαία γιατί δεν έδωσε 10 ας πούμε? (το 12 κλεισμένο). Όταν ψηφίζουν 42 χώρες και οι 16 από αυτές (μόλις 38%) (πήρε 12 και από Αγγλία, Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Ρωσία εκτός των Δανίες, Ολλανδίες κλπ) μόνο δώσανε 12 στη Σουηδία, μάζεψε 192 βαθμούς από εκεί. Ώς φαβορί, πήρε και από 2 εώς 10 από τις περισσότερες χώρες και έτσι βγήκε το πολύ μεγάλο νούμερο.
 
Μπορεί και να έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ/αγαπητή nimnam. (Και να σε καλωσορίσω με τη σειρά μου.)
 
Καλώς σας βρήκα. Μακάρι να έχω άδικο εγώ και δίκιο η κυρία Δαμιανίδη! Ποτέ δεν θα μάθουμε, αλλά τα νούμερα και τα γεγονότα λένε αυτό που έγραψα, όσο και αν θα ήθελα να ισχύει αυτό που λέει η κυρία!
 
Εγώ πάντως αγαπώ το τούρκικο τραγούδι -και κυρίως το βίντεο. Λες και ξεμπάρκαρε το πλήρωμα από το καράβι του Επιδημαΐς και πήγε κατευθείαν για μασάζ στον οίκο του Littlefinger. Ο τραγουδιστής, δε, άπαιχτος. :D
Είδα και την Τουρκία στο λάιβ - καλός ο τραγουδιστής, αλλά αυτές οι καθυστερημένες νυχτερίδες που δεν μπορούσαν να πετάξουν και έτρεχαν γύρω γύρω του σαν κοτοπουλάκια ήταν όλα τα λεφτά. Τρία λεπτά γέλιου, άξιζε τον κόπο :D
 
Κάπως πάει τελικά να τη σώσει την υπόθεση ο Σκουτέρης: :D
 
Η δημόσια τηλεόραση δεν έχει, λέει, να πληρώσει για τη συμμετοχή μας στη Eurovision 2013. Και είναι πολύ υψηλό το ποσοστό εκείνων που συμφωνούν με την απόφαση της μη συμμετοχής.

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.dolce&id=20197

Οι διαχειριστές της τουριστικής προβολής της χώρας θα πρέπει να το σκεφτούν καλύτερα και να εξετάσουν πώς κάνεις κάποια πράγματα χωρίς να σκορπάς του κόσμου τα λεφτά. Τι γίνεται; Δεν μπορούμε πια να κάνουμε ένα πράγμα της προκοπής σ' αυτή τη χώρα αν δεν ανοίξουν χίλια στόματα από χίλιους φαταούλες; :angry:
 
Από άσχετο σημερινό δημοσίευμα είναι (ή ίσως όχι και τόσο άσχετο -- τεσπα), αλλά ίσως εδώ έχεις μια απάντηση (αγνοώντας τα κόμματα):

Ο κ. Καμίνης, ανέφερε ως παράδειγμα, ότι παρά τις αιματηρές περικοπές,το κάθε παιδί στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς κοστίζει 7.000 ευρώ το χρόνο, πολύ περισσότερο από τους ακριβότερους ιδιωτικούς σταθμούς.
 
Η ΕΡΤ μπορεί να κάνει ανοιχτό διαγωνισμό αντί απευθείας ανάθεση και να κόψει ηλίθια έξοδα που κάνει αλλού. Δεν είναι δυνατόν ένας κρατικοδίαιτος οργανισμός που πληρώνεται από όλους μας να μην έχει λεφτά να συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό. Έλεος!
 
Από άσχετο σημερινό δημοσίευμα είναι (ή ίσως όχι και τόσο άσχετο -- τεσπα), αλλά ίσως εδώ έχεις μια απάντηση (αγνοώντας τα κόμματα):
Ο κ. Καμίνης, ανέφερε ως παράδειγμα, ότι παρά τις αιματηρές περικοπές,το κάθε παιδί στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς κοστίζει 7.000 ευρώ το χρόνο, πολύ περισσότερο από τους ακριβότερους ιδιωτικούς σταθμούς.
Καλύτερα να κλείσει λοιπόν όλους τους δημοτικούς σταθμούς και να δίνει απευθείας τα (μισά;) χρήματα στους γονείς των παιδιών για να τα στέλνουν σε ιδιωτικούς σταθμούς.
 
Καλύτερα να κλείσει λοιπόν όλους τους δημοτικούς σταθμούς και να δίνει απευθείας τα (μισά; ) χρήματα στους γονείς των παιδιών για να τα στέλνουν σε ιδιωτικούς σταθμούς.
Ναι, αλλά αυτό σημαίνει απολύσεις.
 
Με πολύ μικρότερες αμοιβές (και ανασφάλεια) για το προσωπικό, με συμπίεση του κέρδους των προμηθευτών, με στοχευμένη επιβάρυνση των γονέων (αντί όλων των δημοτών/πολιτών) και με (πόσα, άραγε???) κέρδη για τον ιδιώτη, αλλά και με φόρους επί των κερδών για το δημόσιο. Ε, ναι, το πρόβλημα της χώρας σε μικρογραφία...
 
...με συμπίεση του κέρδους των προμηθευτών...
Και με συμπίεση (δηλαδή κατάργηση) του κέρδους των τρωκτικών που υπάρχουν σε όλες τις δημόσιες προμήθειες.
 
Σωστό. Μου διέφυγε... :)

(Αν και ξέρω και για στελεχάρες στον ιδιωτικό τομέα που τα παίρνουν για να διαλέξουν τον άλφα ή τον βήτα προμηθευτή...)
 
Οι προμηθευτές θα κερδίζουν ακριβώς τα ίδια, απλώς δεν θα χρεώνουν στο δημόσιο την προμήθεια των τρωκτικών.
 
Back
Top