Έτσι όπως το περιγράφεις (που δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι κάπως έτσι είναι, το λέει και η απλή λογική, άλλωστε), είτε θα πρέπει να πηγαίνουν στα πρωτάκια οι πιο έμπειροι, είτε θα πρέπει να γίνεται αρχικά κάποια ταυτόχρονη διδασκαλία (καινούργιος μαζί με έμπειρο
...και μετά ξύπνησα), είτε θα πρέπει να γίνεται αυτή η συνδιδασκαλία με μορφή εργαστηρίου ήδη από τα φοιτητικά χρόνια
(ή μήπως γίνεται ήδη; ), είτε κάτι άλλο εκτός από τη διαδικασία «στο κεφάλι του κασίδη». Αλλιώς, μου φαίνεται να υπάρχει κάποιος εγγενής παραλογισμός στο να στέλνουμε «
τρυφερά πόδια» να τα κάνουν θάλασσα εκεί που η ζημιά θα έχει τις μεγαλύτερες και πιο μακροχρόνιες συνέπειες.
Χμμ, πρόβλημα.