Ναι, αλλά επειδή η υποχρεωτική εκπαίδευση έχει πρώτα απ' όλα έναν συγκεκριμένο στόχο, να μάθει στα παιδιά να γράφουν, να διαβάζουν και να κάνουν τουλάχιστον απλούς αριθμητικούς υπολογισμούς σωστά, δεν μου λέει πολλά πράγματα ότι ένας 15χρονος ξέρει να κάνει φορμάτ στον σκληρό του δίσκο χωρίς να ξέρει τα βασικά. Φυσικά και έχουμε τώρα νέους ανθρώπους που έχουν κάποιο technical skill υψηλού επιπέδου, αλλά η απόδοση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης αξιολογείται με άλλα κριτήρια. Ή διαφωνούμε σ' αυτό;Για σύγκρινε την ικανότητα των τότε συμμαθητών σου και των τωρινών μαθητών σου στο πώς κάνουμε φορμάτ. Τι είπες; Δεν είχατε τότε υπολογιστές; Ε, οι ανάγκες αλλάζουν. Αυτό που σου φαίνεται σαν έλλειψη ικανοτήτων στο σημερινό παιδί, είναι απλά στροφή σε άλλη δραστηριότητα -η οποία μπορεί να είναι πολύ πιο πολύπλοκη, ας θυμηθούμε.